• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης' | 9 Φεβρουαρίου 2023, 18:49

    Οχι δεν ειναι δίκαιη η τροποποίηση. Αφού παραδέχεσαι εμμέσως πλην σαφώς ότι κάνατε λάθη σε αυτόν τον διαγωνισμό πρεπει να καταργηθεί η επιμέρους βάση ανά μάθημα. Δικαιοτερες λύσεις: 1. Ο διαγωνισμός έλεγε 55 ανά μάθημα και 60 σύνολο. Κρατήστε ως προϋπόθεση το 55 % αλλά μόνο στο μάθημα στο συναφές σου επιστημονικό πεδίο (νομικοι στο δίκαιο και οικονομολογοι στην ελεγκτικη) και απλά ρίξτε το γενικο μέσο όρο στο 50. Αυτό θα οδηγούσε σε δικαιοτερα αποτελέσματα γιατί οκ πέτυχες 55% που ήθελε ο διαγωνισμός άρα είσαι αρκερα ικανός όπως απαιτούσε ο διαγωνισμός εξαρχής και το ότι δεν έπιασες το 60% ήταν γιατί δεν έγραψες καλά στο άλλο αντικείμενο. Μια λύση τέτοια λοιπόν που θα διατηρηθεί το αρχικό 55% αλλά θα πέσει ο μέσος γενικός όρος θα εξισορρόπησει την κατάσταση και θα είναι πολύ πιο δίκαιη. Αλλιώς είναι σαν να μας λέτε ότι αν ο ένας έγραψε 40 δίκαιο 40 οικονομικά και 90 λεκτικες είναι ικανοτερος από αυτόν που έγραψε 35 δίκαιο 65 οικονομικα και 70 λεκτικες. Εκτός εάν οκ ψάχνετε φιλολόγους στις δου και στα τελωνεία. Θα πω και άλλα παράλογαξσι αδικα παραδείγματα που θα προκύψουν α τελθξα περάσετε τέτοια τροποποίηση και ας κουρασω: α) 39 δίκαιο 55 οικονομικά 60 λεκτικες θεωρείται αποτυχών (παρόλο που έχει πιάσει τις βάσεις όπως αρχικά είχαν καθορισθεί στους όρους του διαγωνισμού αφού έγραψε πάνω από 55% στα 2 απο τα 3 μαθηματα) ενώ κάποιος ας πουμε που εγραψε 48 δίκαιο 48 οικονομικά 60 λεκτικες επιτυχών (που έγραψε στα 2 βασικά κιολας μαθηματα κάτω από 55 που ήταν η αρχική βαση) β) 45 δίκαιο 45 οικονομικά και 70 λεκτικες αυτός θεωρείται επιτυχών και ικανοτερος από αυτόν που εγραψε καλυτερα δηλαδή 50 δίκαιο 50 οικονομικά και 49 λεκτικες δηλαδή κάπου έλεος δηλαδή λυπηθείτε μας πόσο αδικία να αντέξουμε και σκεφτείτε ότι αυτός που γράφει αυτη τη στιγμη εάν περάσει η τροπολογία είναι επιτυχών ας σταματήσει κάπου αυτη η ανθρωποφαγια και να γράφει ο καθενας ότι είναι δίκαιη η τροποποίηση γιατί απλά τον βολεύει τον ίδιο. Είμαστε επιστήμονες όλοι που γράφουμε και λέμε την άποψη μας για ένα σκάνδαλο που έλαβε χώρα σε βάρος μας. Τι θέμα δεν είναι αν θα βολευτούν κάποιοι αλλά να αποκατασταθεί η αδικία με μία τροποποίηση οχι να κουκουλωσουμε όπως όπως ότι έγινε και να καλυφθούν οι θέσεις απλά γ) 35 δίκαιο 59 οικονομικά 60 λεκτικες και αυτός μένει και ας έγραψε στα 2 από τα 3 πάνω από την τεθεισα τότε βαση ενώ κάποιος που έγραψε και στα 3 κάτω από τη βάση πχ αν έγραψε 50 και στα 3 μαθηματα είναι επιτυχών!!!!! Απίστευτη τροποποίηση αδιανόητη σύλληψη. Φυσικά και πρέπει να βρεθεί μια λύση γιατί δεν μπορούν να νιώθουν χιλιάδες άνθρωποι αδικημένοι και εξαπατημένοι όλοι ανεξαιρέτως από όσους έδωσαν πιστεύω ότι θέλουν δικαίωση αλλά όχι με τέτοιο τρόπο. Βάλτε τους όλους σε μια λίστα ανάλογα με τον γενικο μέσο όρο κατάταξης τους και ας μπουν αυτοί που συνολικά είχαν καλύτερη επιδοση έναντι άλλων. Όλες οι άλλες λύσεις που εξαιρούν αυθαίρετα άτομα επειδή έγραψαν 39 και όχι 40 θα πυροδοτήσει δικαιολογημενα εντάσεις γιατί είναι άδικες και ανισες 2. Κρατήστε μόνο το 50% σαν γενικο μέσο όρο και καταργήσετε τη βάση ανά μάθημα όπως ισχύε και το 2017 αυτό δεν θίγει κανέναν απολύτως και δεν υπάρχει δοβαρος αντίλογος όπως εάν περάσει η προτεινόμενη τροποποιηση. Φτιάξτε λίστες για γενικές θέσεις και ειδικές κατηγορίες με φθίνουσα κατάταξη ανάλογα με τον γενικό μέσο όρο που αποτυπώνει τη συνολική επιδοση κάθε διαγωνιζομενου. Κανένας δεν μπορεί να έχει σοβαρό αντίλογο ότι αδικήθηκε έτσι. Αν θέλετε βάλτε ένα minimum πχ 50% όπως ήδη προταθηκε για να διασφαλισθει ένα υψηλο επίπεδο προσληπτεων. Μόνο έτσι μπορεί να αισθανθούν δικαιωμένοι οι τόσοι χιλιάδες άνθρωποι που έδωσαν. Η προταθεισα τροποποίηση είναι άδικη άνιση και θα δημιουργήσει κλιμάκωση της έντασης. Δηλαδή δεν φτάνει που τόσοι χιλιάδες επιστήμονες νιώθουν αδικημένοι και εξαπατημένοι τωρα με την τροποποίηση αυτη τους αδικείτε ακόμα περισσότερο και αυθαιρετειτε σε βάρος τους. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε λόγω του ότι μας βάλατε να διαγωνιστούμε σε μη συναφές με την επιστήμη μας αντικειμενο. Αυτό ήταν το λάθος και οποία τροποποίηση θα πρέπει να κινηθεί προς αποκατάσταση αυτής της αδικίας. Η αδικία έγκειται ακριβώς στο σημείο ότι οι πιο πολλοί πέρασαν την τεθεισα βάση στα 2 από τα 3 μαθηματα και δεν έγραψαν καλά στο άλλο μάθημα βαρύτητας. Με τα απλά παραδείγματα που παρέθεσα παραπάνω προκύπτει η προτεινόμενη τροποποίηση οχι μονο αδικεί αυτούς που έπιασαν την τεθεισα βαση του 55% σε 2 από τα 3 μαθηματα αλλά αντίθετα μαλιστα τους αδικει περισσότερο γιατί με την τροποποίηση που έχει τεθεί σε διαβουλευση περνάει κάποιος που έγραψε κάτω από τη βάση και στα 3 μαθηματα. Πχ αν έγραψε 50 σε όλα περνάει. Επισης περνάει ακόμα και αυτός που έγραψε κάτω από τη βάση στα δύο βαρύτητας και έγραψε 90 λεκτικες (40 - 40 - 90 ή 45-45-70) ενώ κόβεται αυτός που έγραψε πάνω από τη τεθεισα βάση του 55% ακόμα και στα 2 απο τα 3 μαθηματα σύμφωνα με τα παραδείγματα μου, τα οποία είναι όλως ενδεικτικά. παιδιά σορυ αλλά είναι παρωδία η συγκεκριμένη τροποποίηση και δεν μπορεί να θεωρηθεί δικαιοσύνη (μιας που έχουμε και τοσους νομικους) αλλά κατάφωρη αδικία που συνεχίζεται σε βάρος μας. 3. Άλλη λύση θα ήταν να κατεβει η βαση από το 40 στο 35 και να διατηρηθεί το 50, το οποίο πάλι εξασφαλίζει υψηλο επίπεδο προσληπτεων. Το 35 σημαίνει ότι κάποιος απάντησε τουλάχιστον 30 στις 60 σωστες ερωτήσεις. Δεν τον λες και ανίκανο. Σε κάθε περίπτωση λεω 35 για επιμέρους και 50 γενικο μέσο όρο γιατί σε πάρα πολλές από τις παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις θα αποκατασταθεί η αδικία γιατί για να μιλήσω πάλι με παραδείγματα έστω οτι κάποιος έγραψε 35 σε ένα μάθημα βαρύτητας και θα πω οτι έγραψε και ένα 70 λεκτικες που είναι ένα μέσο όρο βάσει στατιστικών που έχουν βγει. Οποτε αν από τις 250 συνολικά μοναδες που απαιτουνται τωρα με την προτεινόμενη τροποποιηση αφαιρέσουμε το 70 (250-70) μας μένουν 180 μονάδες. Ακόμα λοιπόν και 35 να έγραψε κάποιος στο ένα βαρύτητας (180-70) αυτό σημαίνει ότι στο δευτερο βαρύτητας έχει γράψει τουλάχιστον 55. Οποτε πάλι δικαιοτερο είναι σαν αποτέλεσμα γιατί διασφαλίζει ότι θα θεωρηθούν επιτυχοντες άνθρωποι που τουλάχιστον έπιασαν τη βάση στα 2 από τα 3 μαθηματα. Εαν μάλιστα πάμε σε νούμερα μείωσης της βάσης σε 36,37,38,39 πάμε σε ακόμα δικαιοτερα αποτελέσματα και επειδή έχω θυμώσει τωρα θα το αναλυσω: α) 35+35+55+55+55=235 β) 36+36+55+55+55= 237 γ) 37+37+55+55+55= 239 δ) 38+38+55+55+55= 241 ε) 39+39+55+55+55= 243 Οπότε αυτό που χωρίς αμφιβολία προκύπτει είναι ακόμα και να μειωθεί η βαση στο 35 πάλι δικαιοτερο είναι αφού για να φτάσει κάποιος τις 250 μονάδες και άρα το 50% γενικο μέσο όρο σημαίνει ότι πιθανοτατα έγραψε στα άλλα 2 από 3 μαθηματα πάνω από 55 κάτι που αντίθετα δεν διασφαλίζει η προτεινόμενη τροποποιηση. 3. Για τις ειδικές κατηγορίες οπωσδηππτε κατάργηση επιμέρους βάσης η μείωση αυτής έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν θα μείνουν κενές η ότι δεν θα καλυφθούν από άτομα γενικής κατηγορίας για να επιτελέσει το σκοπό της και αυτη η ρύθμιση. Συμπεράσματικα δικαιοτερη η λύση είτε να μην προβλεφθεί επιμέρους βάση αλλά μόνο γενικο μέσο όρο 50% και να δημιουργεί μια λίστα κατάταξη με φθίνουσα βαθμολογία και από εκεί ας αντλήσουν όσους θέλουν. Αλλιώς να μειωθεί λίγο ακομα η επιμέρους βάση ώστε να αισθανθούν δικαίωση το μεγαλύτερο μέρος των διαγωνιζομενων και πραγματικά είναι το λιγότερο που μπορείτε να πράξετε για τους χιλιάδες επιστήμονες αυτής της χώρας που απαξιωσατε Και σε κάθε περίπτωση μην παραλείψετε ακόμα και αν τελικά πάρα τα τόσα παραπονα περάσει ως έχει η τροποποίηση ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για τις θέσεις ειδικών κατηγοριών να απαλειφθει η προϋπόθεση του 40% σε κάθε μάθημα και να ισχύσει το 50% γενικο έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι αυτές οι θέσεις θα καλυφθούν δεδομένου ότι πολλοί δεν αποδεχονται διορισμούς παραιτούνται κτλ να υπάρχει μια δεξαμενή να διορίζονται τέτοια ατομα από εκεί. Υποτίθεται ότι είμαστε κράτος δικαίου και η τηρηση τέτοιων διατάξεις πρέπει πάση θυσία να διασφαλιζονται και να μην γίνει και εδώ αυτό που έχει παρατηρηθεί η κάλυψη τέτοιων θέσεων από επιτυχοντες των γενικών θέσεων.