Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ, όπως ανέφεραν κι άλλοι - φαντάζομαι - άμεσα ενδιαφερόμενοι, πως είναι μια λύση, όχι άδικη, η μείωση της βάσης, τόσο σε κάθε μάθημα όσο και συνολικά, ώστε να καλυφθούν οι θέσεις, μιας και δεν καταργεί εξ ολοκλήρου τη διαδικασία αξιολόγησης, ούτε την τροποποιεί ποιοτικά. Σε κάθε περίπτωση,είτε με συμφέρει προσωπικά είτε όχι, η κοινή λογική, αν δεχτούμε πως υπάρχει, δεν θα μπορούσε να θεωρήσει πως θα ήταν δικαιότερο να καταργηθεί εντελώς η βάση σε κάθε μάθημα κι αυτό, διότι η ελάχιστη βάση σε καθένα μάθημα εξασφαλίζει και μια ελάχιστη γνώση κι έναν ελάχιστο κόπο που πρέπει να ανταμειφθούν. πχ το να προτιμηθεί κάποιος που έχει γράψει 80 σε δίκαιο και γλωσσικές και 30 στη λογιστική, λόγω υψηλότερου μο, δεν το θεωρώ πιο δίκαιο από το να προτιμηθεί κάποιος που έχει γράψει 60 στα δύο και 55 στο ένα. Τέλος, όσον αφορά το πόσο της μείωσης της βάσης, πιθανολογώ πως είναι το αναγραφόμενο, επειδή έχουν λάβει υπόψη τα υπάρχοντα βαθμολογικά δεδομένα, συνεπώς θεωρείται ότι με ένα τέτοιο ποσοστό βαθμολόγησης θα καλυφθούν οι απαιτούμενες θέσεις. Κι επειδή δεν ξέρω αν υπάρχει ΤΟ δίκαιο, ελπίζω, απλώς, να γίνει το πιο δίκαιο με αντικειμενικά κριτήρια.