• Σχόλιο του χρήστη 'ΗΛΙΑΣ' | 10 Φεβρουαρίου 2023, 03:57

    Η πιο δίκαιη λύση για όλους είναι η διατήρηση του μέσου όρου στο 50% ως του μοναδικού τρόπου επιλογής επιτυχόντων και επιλαχόντων και η κάλυψη των θέσεων με φθίνουσα σειρά κατάταξης με βάση τον μέσο όρο επίδοσης στα μαθήματα. Πιο αξιοκρατικο από κάθε άποψη. Κάνεις δεν θα έχει έτσι υπόνοιες για την αιφνίδια τροποποίηση ή να πει ότι θίγεται αφού λαμβάνεται υπόψη ένα αντικειμενικο κριτήριο που είναι η γενική επιδοση του υποψηφίου και ειναι το μόνο ασφαλές κριτήριο. Όλες οι άλλες λύσεις μονο δικαστικές διαμάχες και καταγγελιες θα προκαλέσουν. Αφού η ΑΑΔΕ συμφώνησε να μειώσει το γενικο μέσο όρο στο 50 αυτό σημαίνει ότι ηδη έχει αποδεχθεί ότι αυτοί που θα θεωρηθούν επιτυχοντες αντί για 300 μοναδες χρειάζονται 250 με αυτήν την τροποποίηση. Τώρα τι σημασία έχει αν συμπληρώνει τις 250 μοναδες έχοντας 39 στο ένα μάθημα ή αν έχει 40 ; μόνο παραπονα και αδικίες δημιουργεί μια τέτοια ρύθμιση. Για παράδειγμα κάποιος είναι ικανός και επιτυχων αν έγραψε 45 δίκαιο 45 ελεγκτικη και 70 λεκτικες (250 μονάδες συνολο) ή 40 στα δύο μαθηματα βαρύτητας και 90 λεκτικες (250 μοναδες) ή 40 δίκαιο 50 ελεγκτική και 70 λεκτικες (250 μοναδες) ενώ ας πουμε πρέπει να είναι αποτυχων και δεν είναι ικανός αυτος που εγραψε 39 δίκαιο 55 ελεγκτικη και 70 λεκτικες (258 μοναδες) ή αυτός που έγραψε 39 δίκαιο 60 ελεγκτικη και 70 λεκτικες (268 μοναδες) ή 39 δίκαιο 80 ελεγκτική και 80 λεκτικές (398 μοναδες). Δηλαδη και ουσιωδως καλυτερα έγραψε στα 2 βαρυτητας και αποτυχων είναι;;; καμία λογική πραγματικά εκτός αν δεχθούμε ότι μια ερώτηση που απάντησε σωστότερα καποιος στο ένα μάθημα και συγκέντρωσε 39 μοναδες (αφου καθε σωστή είχε 1,66 μοναδες άρα δεν μιλαμε ούτε καν για μια ολοκληρη σωστη) ή ας πουμε δύο λανθασμένες αν εφαρμόστηκε αρνητική καθιστά κάποιον ικανοτερο από κάποιον άλλο που στα άλλο μάθημα έγραψε 10-20 μοναδες περισσοτερο;; Δεν έχει καμία απολυτως λογική βαση και δεν εξυπηρετει κανένα σκοπό αφού δεν διασφαλίζει υψηλό επίπεδο προσληπτεων η προτεινόμενη ρυθμιση. Αντίθετα επιχειρείται να διορθωθεί μια αδικία με μία μεγαλύτερη αδικία. Δεν αδικώ και αυτούς που μιλούν για φωτογραφική τροποποίηση. Εαν πρέπει να διατηρηθεί η επιμέρους βάση θα πρέπει οπωσδήποτε να μειωθεί στο 35 και επιχειρήματα του τύπου ότι διασφαλίζει υψηλό επίπεδο προσληπτεων είναι κοροιδια ξεκάθαρη. Θα το πω και αλλιώς για να επιχειρηματολογησω υπέρ του 35 ανά μάθημα: Ο γενικος μέσος ορος 50% διασφαλίζει απόλυτα το υψηλό επίπεδο προσληπτέων χωρίς να απαιτείται το 40% ανά μάθημα αφού για να έχει συμπληρώσει κάποιος τις 250 μονάδες που απαιτούνται για το 50% του γενικού μέσου όρου ακόμα και 35 να έχει γράψει στο ένα μάθημα βαρυτητας αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται ακόμα 180 μονάδες (250-35-35). Άρα αυτο σημαίνει ότι για να έχει συμπληρώσει 180 μοναδες θα πρέπει: -αν έχει γράψει λεκτικες 40 θα έχει γράψει στο άλλο βαρύτητας 70 -αν έχει γράψει λεκτικες 50 θα έχει γράψει στο άλλο βαρύτητας 65 -αν έχει γράψει λεκτικες 55 θα εχει γράψει στο άλλο βαρύτητας 62,5 -αν έχει γράψει λεκτικες 60 θα έχει γράψει στο άλλο βαρύτητας 60 - αν έχει γράψει λεκτικες 65 θα έχει γράψει στο άλλο βαρύτητας 57,5 - αν έχει γράψει λεκτικες 70 θα έχει γράψει στο άλλο βαρύτητας 55 - αν έχει γράψει λεκτικες 75 θα έχει γράψει στο άλλο βαρύτητας 52,5 -αν έχει γράψει λεκτικες 80 θα έχει γράψει στο άλλο βαρύτητας 50 -αν έχει γράψει λεκτικες 90 θα έχει γράψει στο άλλο βαρύτητας 45 -αν έχει γράψει λεκτικες 100 θα έχει γράψει στο άλλο βαρύτητας 40 Αυτό σημαίνει οπότε ότι ακόμα και 35 να έχει γράψει κάποιος στο ένα μάθημα βαρυτητας πάλι για να έχει γενικό μέσο όρο 50% (250 μοναδες) αν υποθέσουμε ότι στις λεκτικες έγραψε από 40 έως 80 (που έγραψε η συντριπτική πλειοψηφια) τότε με βεβαιοτητα έχει γράψει στο άλλο βαρύτητας από 50 έως 70. Οπότε ας σταματήσει η κοροιδια καπου περί υψηλού επιπέδου προσληπτεων γιατί με τίποτα δεν μπορεί να σταθεί όταν η ΑΑΔΕ ήδη με την προτεινόμενη ρυθμιση έχει θεωρήσει ικανούς και επιτυχοντες αυτούς που έγραψαν 50 σε όλα τα μαθηματα ή 45 στα 2 βαρύτητας και 70 λεκτικες. Η μοναδική λύση είναι είτε να καταργηθεί η επιμέρους βάση και να γίνει λίστα με φθίνουσα κατάταξη με βάση το γενικο μέσο όρο είτε να μειωθεί τουλάχιστον στο 35. Μια χαρά υψηλό επίπεδο διασφαλιζεται και σίγουρα πολύ υψηλότερο από αυτόν που θεωρείται επιτυχών έχοντας γραψει 50 και στα 3 μαθηματα ας πουμε. Μην μας κοροιδευετε άλλο ειλικρινά ότι δήθεν με την επιμερους βαση 40% διασφαλίζεται υψηλό επιπεδο.οι λόγοι ειναι να κουκουλωσουν όπως όπως το φιασκο με την κάλυψη των θέσεων όπως όπως. Το βέβαιο ότι είναι ότι η βάση ανά μάθημα πρέπει να μειωθεί γιατί αλλιώς δικαίως θα διαμαρτυρονται αφού η προτεινόμενη τροποποίηση είναι άδικη. Τέλος συμφωνώ και εγώ με τα δεκάδες σχόλια που έχω διαβάσει και όλοι ανεξαιρέτως συμφωνούν ότι για τις ειδικές κατηγορίες θα πρέπει να καταργηθει οπωσδήποτε η επιμέρους βάση καθότι η προάσπιση των δικαιώματων των ατόμων αυτών είναι ουσιωδως σημαντικότερο πραγμα από οτιδήποτε άλλο και δικαιολογεί μια κατ'εξαιρεση παρέκκλιση και ειδική ρυθμιση για αυτές τις κατηγορίες αφού σε κάθε περίπτωση δεν θίγονται οι υποψήφιοι για τις γενικές θέσεις αφού διεκδικούν διαφορετικές θέσεις.