Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ | 20 Οκτωβρίου 2009, 08:10
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μέτρα σαν το προτεινόμενο μόνο θετική απήχηση μπορούν να έχουν από ένα λαό που στενάζει από την ολογαρχία του κεφαλαίου και σε μια εποχή που οι διακρίσεις σε οικονομικό επίπεδο είναι κραυγαλέες. Θα πρότεινα να δοθούν κίνητρα για την αγορά υβριδικών και στον απλό πολίτη ενώ, είδικά για την ΑΘήνα και τη Θεσσαλονίκη να απαγορευτεί η χρήση των Τεράτων άνω των 2000 κυβικών που εισέρχονται στο κέντρο των πόλεων μόνο και μόνο για να επιδείξει ο ιδιοκτήτης τους την οικονομική του επιφάνεια. Θεωρώ ότι κάποιος που διαθέτει 70.000 ευρώ για ένα θηρίο 4500 κυβικών που χρειάζεται σε συνθήκες πόλης 25λ/χμ μπορεί κάλλιστα να δώσει άλλες 15.000 για ένα υβριδικό (θα μου πείτε, δεν θα φαίνεται ότι είναι business executive)... Προτείνω να χαραχτούν ευρύτεροι δακτύλιοι και να επιτρέπεται μόνο η κίνηση υβριδικών οχημάτων ως 1400 κ.ε. σε αυτούς. Καθημερινά κινούμαι στο κέντρο με τη μηχανή μου και υποφέρω όσο και οι οδηγοί των αυτοκινήτων από το μποτιλιάρισμα για να μην αναφερθώ στο αναπνευστικό μου σύστημα... Ας μάθει ο Νεοέλληνας ότι ξεχωρίζει όχι από την Πόρσε του αλλά τον σεβασμό στον συνέλληνα. Με τιμή