• Σχόλιο του χρήστη 'Απόστολος Λαζαρίδης' | 11 Φεβρουαρίου 2023, 08:19

    Η μείωση της βάσης στα επιμέρους μαθήματα ισοδυναμεί από μαθηματικής πλευράς σε μείωση του συντελεστή αρνητικής βαθμολογίας. Ένα μέτρο κατά την γνώμη μου εντελώς λάθος. Ο συντελεστής αυτός στις συγκεκριμένες εξετάσεις ήταν στο -0.35 ενώ οι ερωτήσεις ήταν 4 και πιο δίκαιο θα ήταν να είναι στο -0.25. Τώρα αν κάποιος έκανε λάθος στις μισές ερωτήσεις κανονικά η βαθμολογία του θα ήταν 50%. Με την αρνητική βαθμολογία για τις λάθος ερωτήσεις (οι οποίες ήταν το άλλο 50%) τελικά θα ήταν 50 - 50x0.35 = 32.5 Επομένως αν θέλουμε να καταργήσουμε την αρνητική βαθμολογία χωρίς όμως να ξανα κάνουμε τους υπολογισμούς των γραπτών του κάθε υποψηφίου, μπορούμε να το κάνουμε έμμεσα μειώνοντας την βάση στα επιμέρους μαθήματα στο 32.5 Τώρα η μείωση στο 40 που προτείνει ο νομοθέτης μαθηματικά ισοδυναμεί με μείωση του συντελεστή αρνητικής βαθμολογίας στο 0.2 Συγκεκριμένα έχουμε τον εξής υπολογισμό 50 - 50x0.2 = 50 - 10 = 40