• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΑ' | 12 Φεβρουαρίου 2023, 15:05

    Συμφωνώ με την πρόταση μείωσης των βάσεων, καθώς όπως αποδείχθηκε από το αποτέλεσμα, τόσων χιλιάδων πτυχιούχων υποψηφίων στον γραπτό διαγωνισμό που κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιτύχουν, ήταν σκέτη πανωλεθρία. Επιβάλλεται σίγουρα, η διατήρηση των δύο αρχικών παραμέτρων βάσης, όπως ήταν και στην αρχική προκήρυξη, τόσο στα τρία (3) επιμέρους μαθήματα όσο και στον Μ.Ο. αυτών, δηλαδή της συνολικής βαθμολογίας. Δεν με βρίσκει σύμφωνη η γνώμη άλλων συμμετεχόντων να επικρατήσει μόνο ο γενικός μέσος όρος, γιατί έτσι δεν εξασφαλίζεται η σφαιρική γνώση στις τρεις (3) ενότητες και δεν υπάρχει συμφωνία με τους αρχικούς όρους της προκήρυξης. Άποψή μου είναι ότι πρέπει να παραμείνει η ύπαρξη βάσης, τουλάχιστον πάνω από 50% στον Μ.Ο. γιατί αλλιώς χάνεται το νόημα του γραπτού διαγωνισμού. Αν δεν υπάρχουν όρια βάσης τότε ποιο το νόημα των εξετάσεων; Γνώμη μου είναι ότι το πιο δίκαιο για τους συμμετέχοντες είναι να πέφτει ανά πέντε (5) μονάδες η βάση σταδιακά για την πλήρωση των θέσεων. Με αυτό τον τρόπο θα είναι πιο δίκαιο και θα δοθεί προτεραιότητα στα αποτελέσματα της βαθμολογίας του κάθε διαγωνιζόμενου. Δηλαδή: *1Η μείωση: 50 σε κάθε επιμέρους μάθημα και 55 μονάδες στην συνολική βαθμολογία. *2Η μείωση: 45 σε κάθε επιμέρους μάθημα και 50 μονάδες στην συνολική βαθμολογία. *3Η μείωση: 40 σε κάθε επιμέρους μάθημα και 50 μονάδες στην συνολική βαθμολογία. Διαφωνώ για περαιτέρω μειώσεις βάσεων καθώς θεωρώ ότι ευτελίζουν την ύπαρξη ενός γραπτού διαγωνισμού.