• Σχόλιο του χρήστη 'mikros fokion' | 20 Οκτωβρίου 2009, 08:30

    Δεν ξέρω ποιος διαβάζει αυτά τα σχόλια, πως τα κωδικοποιεί και εν τέλει κατα πόσο έρχονται σε γνωση υπουργών και ποσο σοβαρα θα ληφθουν. Συμμετεχω ομως εστω και με αφορμη τον διαλογο των πολιτων. Οι θέσεις μου είναι: Κρατικα αυτοκινητα μπορουν να εχουν ο πρωθυπουργος, ο προεδρος της δημοκρατιας και οι υπουργοι και η χρηση να ειναι για υπηρεσιακους λόγους (αντε να εξαιρεσεις πρωθυπουργο και προεδρο δημοκρατιας). Ολοι οι υπολοιποι για να πηγαινουν και να φευγουν απο την δουλεια τους να πάρουν το δικο τους ΙΧ ή να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ. Επειδή οι περισσοτερες υπηρεσιες είναι στο κεντρο της Αθηνας θα μπορουσε να υπάρχει ενας λογικος αριθμος αυτοκινητων που θα είναι κοινος για ολες τις υπηρεσιες και θα χρησιμοποιείτε από κοινου μονο για υπηρεσιακες αναγκες. Το ποιος το χρησιμοποιησε, ποσο και για ποιον λογο θα καταγραφεται σε pc με online σύνδεση. Επειδη η χρηση ειναι εντος των ΑΘηνων τα αυτοκινητα δεν χρειαζεται να είναι μεγαλου κυβισμού ή μεγαλης ιπποδυναμης. ειναι εργαλεια δουλειας και οχι επιδειξης. Οι βουλευτες δεν πρεπει να εχουν κρατικα αυτοκινητα. ουτε ειδικα προνομια για φθηνα ΙΧ. ειναι ισοι πολιτες με τους υπολοιπους πολύ καλυτερα αμοιβομενοι και με ενα σωρο αλλα προνομια. αυτοι επιλεγουν να μας υπηρετησουν και ειναι απο τις σπανιες περιπτωσεις που οι υπηρετες αμοιβονται πολυ καλυτερα από τους εργοδοτες τους. Επισης η εκκλησια δεν μπορει να εχει κρατικα αυτοκινητα. αυτα ως γενικη φιλοσοφια.