Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΑ ΝΟΜΙΜΗ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΚΑ ΤΙΘΕΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ (ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΕΣΤΩ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ- ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ), ΑΠΛΩΣ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ!!!! ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ: 1) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ, 2) ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΛΛΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ (π.χ. ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ 1Γ/2017 ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ή ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΤΕ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΑΓΝΟΙΑ ΑΠΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ) ή 3) ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΝΕΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ (ΠΟΥ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΑΠ' ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ "ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ" ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑΤΙ Η ΥΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΑΑΔΕ) ΤΙΣ ΘΕΩΡΩ ΑΚΡΩΣ ΟΥΤΟΠΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΔΙΚΑΙΕΣ ΑΠΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ!! ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΒΟΛΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΙΑΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ, ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΙΑ 0,5 Ή 1,5 ΜΟΝΑΔΑ (ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΚΑ ΤΙΘΕΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ) ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50% ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!!! ΕΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Ή ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΕΞΙΣΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΕ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΟΣΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΒΑΣΕΩΝ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ!! ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΟΡΘΩΣ ΕΤΕΘΗ!! ΜΕ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΛΩΣ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΡΟΤΟΦΑΝΟΥΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΥΨΗΛΗ. ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΤΗΣ ΑΑΔΕ, ΔΗΛ. ΣΤΟ 25%! ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΘΕΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΕ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΕΣ! ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΑΘΕΙ!!!