Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 1 Έκταση εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Δασκαλόπουλος | 18 Νοεμβρίου 2009, 20:28
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κ. Υπουργέ, στην διάταξη του άρθρου 1 παρ. 1 εδ ε, ορίζεται ως πεδίο εφαρμογής του νομοσχεδίου και το πάσης φύσεως προσωπικό του Υπ. Εξωτερικών με εξαίρεση τους υπαλλήλους του διπλωματικού κλάδου και το επιτοπίως προσλαμβανόμενο προσωπικό στις Αρχές Εξωτερικού. Η διάταξη αυτή εκτός του ότι προσκρούει ευθέως στην διάταξη του άρθρου 103 παρ 7 εδ 1 του Συντάγματος, όπως αυτή προστέθηκε με το Ψήφισμα της 6ης Απριλίου 2001 της Αναθεωρητικής Βουλής, αλλά επικυρώνει για μια ακόμα φορά την διαφοροποίηση της διαδικασίας προσλήψεων για μια κατηγορία υπαλλήλων που δεν έχει εύλογη αιτία. Μάλιστα ούτε και η Υπηρεσία Κρατικών Πληροφοριών δεν εξαιρείται από τη διαδικασία του ΑΣΕΠ ώστε να θεωρήσει κανείς ότι υπάρχει λόγος υπέρτερου δημοσίου και εθνικού συμφέροντος για κάτι παρόμοιο. Είναι κοινός τόπος ότι ο υπαλληλικός κώδικας πάσχει στην εφαρμογή του σε πολλές εκφάνσεις της καθημερινής λειτουργίας του Υπ. Εξωτερικών. Στο 3ο Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας σωρεύονται διαρκώς υποθέσεις με αντικείμενο ζητήματα που στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα δεν προκύπτουν με τόσο κραυγαλέο τρόπο. Η δεν καταστρατήγηση ακόμα και του Ν. 3068/02 (ΦΕΚ Α 274) περί συμμορφώσεως της Διοίκησης προς τις δικαστικές αποφάσεις, πρέπει να προβληματίζει για τον πώς σταδιακά το Υπ. Εξωτερικών θα γνωρίσει ουσιαστικά την διαφάνεια σε όλες τις διοικητικές πράξεις, απλές και σύνθετες. Η αποξένωση δε της διαδικασίας επιλογής των υποψηφίων υπαλλήλων του κλάδου Διπλωματικών Υπαλλήλων, από την Εθνική Σχολή Δημοσίας Διοικήσεως, αφαίρεσε σαφώς την αντικειμενική υπόσταση των διαδικασιών επιλογής, καθώς ο φορέας επιλογής δεν μπορεί κατά πάγια Αρχή του Διοικητικού Δικαίου να είναι ο αυτός με εκείνον για τον οποίον προορίζεται να υπηρετήσουν οι υπάλληλοι. Ως υπάλληλος του Κλάδου Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων ,που κατηργήθη με συνοπτικές διαδικασίες με τον Ν.3528/07, απόφοιτος της Εθνικής Σχολής Δημοσίας Διοικήσεως, δεν μπορώ παρά να αισθάνομαι την εισαγωγή και επιβεβαίωση για μια ακόμα φορά διαφορετικών μέτρων αξιολόγησης για τους έλληνες πολίτες και δημοσίους υπαλλήλους. Δεδομένου ότι έχω εισέλθει 3ος ανάμεσα σε 2500 υποψηφίους, σε ανοιχτό διαγωνισμό της πάλαι ποτέ Τραπέζης Εργασίας, 5ος ανάμεσα σε 245 υποψηφίους σε διαγωνισμό του Συμβουλίου Επικρατείας και 125ος ανάμεσα σε 2347 υποψηφίους σε διαγωνισμό της Εθνικής Σχολής Δημοσίας Διοικήσεως, δικαιούμαι να αναρωτιέμαι την απόρριψή μου τρείς φορές από τον κλειστό διαγωνισμό της Διπλωματικής Ακαδημίας. Η αξιοκρατία δεν είναι μόνον ρητορικές διακηρύξεις, είναι πράξη και απόλυτος σεβασμός στον πολίτη σε κάθε έκφανση της διοικητικής διαδικασίας της Πολιτείας. Με τιμή Κωνσταντίνος Δασκαλόπουλος Γραμματέας Γ΄ Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Γενικό Προξενείο Σικάγο.