• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΥΣΑ' | 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:08

    Λοιπόν χαμογελαστε!!άλλη μία φωτογραφία!! κλακ!! Θα τα πω λιανα ,χυμα και σταρατα... χωρίς να είμαι με κανενος το μερος ουτε πολιτικα ουτε εργασιακα... εκ πρωτης οψεως ακουγεται ωραιο και προς επωφελεια των υποψηφίων και πας να μπεις μωρε μπραβο...αλλα μολις το βαλεις κατω διαφαινονται ολα τα προβλήματα που περιέχει και που πρόκειται να ενσκήψουν... Να το καταλάβω ότι όντως ο διαγωνισμός ήταν υπερβολικά δύσκολος και τα θέματα άστοχα και οι υποψήφιοι-επιστήμονες- δεν κατάφεραν να πιασουν τις αρχικά καθοριζόμενες βάσεις και φάνηκε η ανάγκη και για τη δίκαιη αντιμετώπιση αυτών και των κόπων τους να μειωθεί η βάση για να καλυφθούν οι επιτακτικές ανάγκες των υπηρεσιών...όμως... 1)πως παρθηκε αυτη η αποφαση με βαση το 40? ποιος την εθεσε και μετά από ποια ερευνα? πού ήθελε να φτασει δλδ ο νομοθετης? στην αιτιολογική έκθεση δεν αναφέρεται τίποτα παραπάνω από το ότι έπρεπε να καλυφθούν οι ακάλυπτες θέσεις της ΑΑΔΕ -χαιρω πολυ! αν κάτσεις και υπολογίσεις τις απαιτούμενες βαθμολογίες και αφαιρέσεις και την επιβληθείσα αρνητική βαθμολογία -πράγμα που έκαναν πολλοί σχολιαστές ανωτέρω-επιστήμονες ενεκα- την οποία ενστερνίζομαι πλήρως- και δεν θα μπω στη διαδικασία να ξανααναλύσω για να μην κουρασω, η βάση 40 δεν στέκει πουθενα, παρά μόνο αν χωράνε όσοι θέλουμε να μπουν στο "κάδρο" που θα στεγασει την φωτογραφία που λεγαμε ανωτέρω!! ούτε η βάση χωρίς αρνητική βαθμολογία είναι, ήτοι 30 σωστές από τις 60, ούτε και πάλι ο αριθμός των υποψηφίων που προκύπτει επαρκεί για να πληρωθούν οι θέσεις της ΑΑΔΕ -καθώς πάλι το 1/8 των θέσεων παραμένει κενο- αρα πώς πάρθηκε ,αν όχι αυθαίρετα και κατά το δοκουν-αυτή η απόφαση μου λέτε?? καμία αιτιολόγηση κανένας στόχος. 2) επίσης ναι, θέλετε να βάλετε μία βάση για κάθε μάθημα...μαζί σας... συνειδητοποιείτε όμως ότι με αυτή την αυθαίρετη και χωρίς αιτιολόγηση βάση αδικούνται όσοι είχαν περάσει 2 μαθήματα και είχαν μόνο στο τρίτο κάτω από την αρχικώς ορισθείσα βάση ενω περνανε πια κάποιοι που είχαν κοπεί και στα τρία μαθήματα? αν όμως υπήρχε μία δικαιολογητική βάση, όπως για παράδειγμα οτι θέλουμε να εχει απαντήσει εκ των πραγμάτων τις μισές σωστές ήτοι 30 από τις 60 ,ή τις μισες συν μία, -ΚΑΤΙ- τότε όλοι θα σέβονταν αυτό τον όρο , και κανείς δε θα μπορούσε να πεί τίποτα συνεπώς σε μία οριζόμενη βάση 32,5 που είναι η βάση για τις μισές σωστές απαντήσεις κατόπιν και της μείωσης της αρνητικής βαθμολογίας, δε θα είχατε σοβαρό αιτιολογημένο αντίλογο. 3) επισης παράλληλα με την αυστηροποίηση των όρων της προκήρυξης ( τρία μαθήματα, ψηλές βάσεις, αρνητική βαθμολογία υπερβολική και μη προβλεπόμενη εκ των προτέρων) δείξατε πως θέλετε να περάσουν μόνο οι γνώστες πραγματικά των αντικειμένων... ωστόσο από τους 11.000 και πλέον εξεταζόμενους πέτυχαν τις βάσεις 146 νομιζω ΠΕ? ε-αποκλείεται να ήταν μόνο αυτοί οι διαβασμένοι... σημειώνω και πάλι σε περίπτωση που μας διαφεύγει ότι δεν μιλάμε για εξετάσεις απολυτηρίου λυκείου , μιλάμε για εξετάσεις στις οποίες εξεταζόμενοι ήταν άτομα επιστήμονες, με δυο-τρεις γλώσσες- μεταπτυχιακά ίσως και διδακτορικά, επαγγελματίες που έχουν λιώσει τόμους στα χέρια τους διαβάζοντας, ε- ΣΥΓΝΩΜΗ δεν μπορείτε να τους μηδενίζετε έτσι... αν είχατε οργανωμένο σύστημα κατ εμέ θα έπρεπε να υπάρχει διαφορετική βάση για το τρίτο μάθημα -το άγνωστο για το εκάστοτε αντικείμενο, έστω και εκ των υστέρων, αλλά ξέχασα δεν μπορούν να υπάρξουν λεπτοι διαχωρισμοί , μιλάμε μόνο για μοιρασμα σε κουβάδες...Αν πάντως μπαίνατε στον κόπο να κάνετε όλες αυτές τις πράξεις που κάναμε κάποιοι από εμάς που γράφουμε, θα καταλαβαίνατε ότι η μειωση βάσης έστω σε ένα μάθημα( το άγνωστο της κάθε ειδικότητας) με κάποια διακαιολογητική βάση, μόνο ίντριγκες δε θα δημιουργούσε και παράλληλα θα εξασφάλιζε και πάλι υψηλή βαθμολογία στα υπόλοιπα 2 μαθήματα για τη στοιχειοθέτηση της βάσης του 50 μέσου όρου . 4) κατόπιν των ανωτέρω είναι βέβαιο πως θα κινηθούν πολλοί υποψήφιοι νομικά στα διοικητικά δικαστήρια αν υιοθετηθεί αυτή η βάση των 40 μονάδων που δεν βασίζεται σε καμία απολύτως σκέψη, θα είναι έκθετο το κράτος δικαίου, θα αναγκαστεί -ενώ έχει συμπληρώσει τις κενές θέσεις σε βάθος 8ετίας που θα τελεσιδικήσουν οι αποφάσεις των διοικητικών δικαστηριων -να απορροφήσει όσους υποψηφίους δικαιωθούν από αυτά, με επιπλέον συνέπειες επιβάρυνσης του κρατικού προπολογισμού.. γιατί πρέπει να κοιτάμε και κάποιες φορές μπροστά για ό,τι πράττουμε σήμερα.... 5) Συνεπώς το λογικότερο θα ήταν για το εκτός αντικειμένου μάθημα σε κάθε κατηγορία υποψηφίου να οριστεί μία χαμηλή βάση της τάξης του 32,5-35 , ή διαφορετικά- γιατί αυτό πρέπει να ακουγεται εξαιρετικά δυσεπίλυτο- να οριστεί σε όλα τα μαθήματα αυτή η βάση που δεν είναι αυθαίρετη και δεν βολεύει συγκεκριμένους, αλλα έχει έρεισμα στο ότι είναι ο βαθμός των τουλάχιστον 30 ορθών απαντήσεων, και φυσικά ο μέσος όρος των 50 μονάδων , ώστε έτσι να εξασφαλίζεται η ισότητα όλων των υποψηφίων με ίσα κριτήρια και με αιτιολόγηση που είναι σαφής και ορισμένη και δεν πάσχει συνταγματικότητας. Γιατί όλοι λέτε πως κοπιαζουν να μπουν στο Δημόσιο- συμφωνώ, υπάρχει αυτή η τάση! Κανείς όμως δεν θέλει να δουλεύει σε μία Μπανανία! Ευχαριστώ πολυ για τον χρόνο σας Με εκτίμηση