Αρχική Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"Άρθρο 1 Άρση περιορισμών για την εγγραφή στους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους εκλογέων εξωτερικού– Τροποποίηση άρθρων 2 και 4 ν. 4648/2019Σχόλιο του χρήστη ΣΤΑΥΡΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ | 17 Ιουλίου 2023, 00:32
16 ΙΟΥΛΙΟΥ 2023 ΣΤΑΥΡΟΣ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η κ Υπουργός Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως στο κάλεσμα της να συμμετέχουμε στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση και να διατυπώσουμε τις απόψεις και τις παρατηρήσεις ( εγώ θα προτιμούσα να ζητά να διατυπώσουμε την γνώμη μας και όχι την άποψή μας, γιατί γνώμη και άποψη έχουν διαφορετική έννοια ) επί των σχετικών ρυθμίσεων του νόμου 4648/2019 μεταξύ των άλλων αναφέρει : «Το προτεινόμενο νομοσχέδιο αίρει όλους τους περιορισμούς που ισχύουν για την άσκηση του δικαιώματος της ψήφου Ελλήνων πολιτών οι οποίοι είτε είναι μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού, είτε βρίσκονται στο εξωτερικό κατά την ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών.» και «Σκοπός του νομοσχεδίου είναι η ενίσχυση της ισότιμης μεταχείρισης του συνόλου των μελών του εκλογικού σώματος με ιδιαίτερη έμφαση στην άσκηση του εκλογικού δικαιώματος τόσο των εκλογέων που είναι μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού, όσο και των εκλογέων που τυγχάνει να ευρίσκονται στο εξωτερικό κατά την ημέρα των εκλογών, στο πλαίσιο της τήρησης της αρχής της καθολικότητας της ψηφοφορίας. » Έχοντας υπόψη το άρθρο 52 του Συντάγματος: (Ελεύθερη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης) «H ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης, ως έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας, τελεί υπό την εγγύηση όλων των λειτουργών της Πολιτείας, που έχουν υποχρέωση να τη διασφαλίζουν σε κάθε περίπτωση.» Στο Σύνταγμα μας MΕPOΣ ΤPIΤO-Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας ΤMHMA A’- Σύνταξη της Πολιτείας Όπως είναι γραμμένο στο ΦΕΚ Α Αρ. Φύλλου 211 24 Δεκεμβρίου 2019 Άρθρο 26 : 1. H νομοθετική λειτουργία ασκείται από τη Bουλή και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. 2. H εκτελεστική λειτουργία ασκείται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και την Kυβέρνηση. 3. H δικαστική λειτουργία ασκείται από τα δικαστήρια• οι αποφάσεις τους εκτελούνται στο όνομα του Ελληνικού Λαού. Το ερώτημα : Όπως έχει εκπονηθεί και συνταχθεί ο νόμος 4648/2019 που τέθηκε σε εφαρμογή ακόμη και με τους περιορισμούς που είχε για την συμμετοχή του Απόδημου Ελληνισμού στην επιλογή αντιπροσώπων στη Βουλή των Ελλήνων, δεν συνέβαλε στο να μεταβάλλεται η ελεύθερη εκδήλωση της Λαϊκής θέλησης του πληθυσμού που διαμένει μόνιμα στην Ελλάδα και συμμετέχει ενεργά στη διαμόρφωση της Λειτουργίας του Κοινωνικού Γίγνεσθαι, ( με απόντα τον Απόδημο Ελληνισμό ), σε ότι αφορά την επιλογή του για το τρίπτυχο Ιδεολογία – Οικονομία – Πολιτική ?????? και τώρα που ζητείτε να μην υπάρχει κανένας περιορισμός Τι θα προκύψει ?????? Το άρθρο 17 του νόμου 4648/2019 επιβεβαιώνει τα παραπάνω!!!!!!!!!!!!! ( Άρθρο 17 Συμμετοχή στην κατανομή των εδρών Στο τέλος της παραγράφου 1 του άρθρου 99 του π.δ. 26/2012 (Α΄ 57) προστίθεται εδάφιο, ως εξής: «Στον ανωτέρω αριθμό εγκύρων ψηφοδελτίων, καθώς και στον αριθμό των ψηφοδελτίων που έλαβαν οι συνδυασμοί κομμάτων και οι συνδυασμοί συνασπισμών κομμάτων συμπεριλαμβάνονται οι ψήφοι που συγκέντρωσαν αυτοί στα εκλογικά τμήματα εξωτερικού.») Στο Σύνταγμα μας MEPOΣ ΔEYTEPO - Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα 'Αρθρο 4: (Ισότητα των Ελλήνων) 1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου. 2. Oι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις. 3. Έλληνες πολίτες είναι όσοι έχουν τα προσόντα που ορίζει ο νόμος. ( ……………………. ) 4. Mόνο (…………………..) 5. Oι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους. 6. Kάθε Έλληνας που μπορεί να φέρει όπλα είναι υποχρεωμένος να συντελεί στην άμυνα της Πατρίδας, σύμφωνα με τους ορισμούς των νόμων. 7. Tίτλοι ( ………………………..) Το ερώτημα : Έχει εφαρμογή το άρθρο 4 στους Έλληνες πολίτες του Απόδημου Ελληνισμού???????? Εφαρμόζονται εξ ίσου οι παράγραφοι 1, 2, 5, και 6 του άρθρου 4 για κάθε μέλος του Απόδημου Ελληνισμού που του επιτρέπεται να ψηφίζει στην Ελλάδα όπως έχουν εφαρμογή για όλους τους Έλληνες που διαμένουν μόνιμα στην Ελλάδα και συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση της Λειτουργίας του Κοινωνικού Γίγνεσθαι????????? Τα παραδείγματα της μη εφαρμογής του άρθρου 4 από τον Απόδημο Ελληνισμό είναι ατελείωτα!!!!!!!! Στο Σύνταγμα μας 'Αρθρο 22: (Προστασία της εργασίας) και Άρθρο 23:(Συνδικαλιστική Ελευθερία) Ο Απόδημος Ελληνισμός αφού με την ψήφο του συμμετέχει ενεργά στη διαμόρφωση της Λειτουργίας του Κοινωνικού Γίγνεσθαι, σε ότι αφορά την επιλογή του για το τρίπτυχο Ιδεολογία – Οικονομία – Πολιτική, δεν έχει υποχρέωση μέσω του συνδικαλισμού που έχει αναπτύξει στη αλλοδαπή να προστατεύει και τα συμφέροντα όλων των εργαζομένων στην Ελλάδα, όταν οι Κυβερνήσεις της Ελλάδας απομακρύνονται από την υποχρέωση τους να προστατεύουν τα εργασιακά δικαιώματα των Ελλήνων της Επικράτειας που έντεχνα με την ανοχή τους καταπατούνται?????? Ο νόμος 4648/2019 ορίζει ότι ο Απόδημος Ελληνισμός μέσω της ψήφου του ενώ συμμετέχει ενεργά στη διαμόρφωση της Λειτουργίας του Κοινωνικού Γίγνεσθαι σε ότι αφορά το τρίπτυχο Ιδεολογία – Οικονομία – Πολιτική εν τούτοις δεν το δεσμεύει να υφίσταται και αυτός τις θετικές ή αρνητικές επιπτώσεις της επιλογής του, που όμως θα τις υφίσταται ο ενεργός πληθυσμός της Ελλαδικής Επικράτειας. Τι επιβάρυνση θα έχει το κάθε μέλος του Απόδημου Ελληνισμού από τις επιπτώσεις της εφαρμογής της πολιτικής που συνεχώς το Δημόσιο Χρέος αυξάνεται ???????? όταν τα χρυσαφικά, τα ασημικά και τα χάλκινα του Κράτους Ελλάδα πάνω στα οποία στηρίζεται η βιώσιμη κοινωνική ανάπτυξη των γενεών του μέλλοντος μεταβιβάζονται σε τρίτους κα μάλιστα με πολύ μικρές αξίες??????? Τι επιβάρυνση έχει στον Απόδημο Ελληνισμό η πολιτική που επικράτησε και αφορά όλες τις Δημόσιες Υποδομές, τα Δημόσια Φυσικά και Παραγόμενα Αγαθά, η Υγεία, η Παιδεία και άλλα να τα παραχωρούν σε ιδιώτες????????? Ο Απόδημος Ελληνισμός θα μείνει αδιάφορος σε όλα αυτά ??????? Ο νόμος από μόνος του δηλώνει μία προχειρότητα που στοχεύει μόνο στη συγκέντρωση κομματικών ψήφων και ταυτόχρονα να δημιουργεί αντιπαραθέσεις μεταξύ των κατοίκων της μητρόπολης και του Απόδημου Ελληνισμού χωρίς να προσφέρει καμιά πιθανότητα επίλυσης των χρόνιων προβλημάτων που ταλανίζουν τον Απόδημο Ελληνισμό. Θα αφήσουμε τον Απόδημο Ελληνισμό στην τύχη του όπως γινόταν μέχρι τα τώρα ή οφείλουμε να τον προστατεύουμε και ο ίδιος να έχει την δυνατότητα από μόνος του να παρεμβαίνει σε Κοινοβουλευτικό Έργο για να προστατεύει τα δικαιώματά του, να αναγνωρίζει τις υποχρεώσεις του χωρίς όμως με εκλογική δράση να διαμορφώνει την πολιτική βούληση του εκλογικού σώματος των μονίμων κατοίκων της Ελλάδας στο τρίπτυχο Ιδεολογία – Οικονομία – Πολιτική.?????????? Ο νόμος 4648/2019 τι προστασία ή τι στήριξη παρέχει στον Απόδημο Ελληνισμό παρά μόνο από το να προτρέπει τους Απόδημους Έλληνες να εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους για έχουν το δικαίωμα να ασκήσουν το εκλογικό δικαίωμα του εκλέγειν όταν μάλιστα για στις Βουλευτικές εκλογές που αφορούν την Επικράτεια τους απαγορεύεται με περιοριστικό όρο να εκφράσουν την προτίμησή τους σε πρόσωπο που συμπεριλαμβάνεται στο ψηφοδέλτιο ?????????? ( άρθρο 10 παράγραφος 1 υποπαράγραφος η « Ο εκλογέας δεν εκφράζει προτίμηση μεταξύ των υποψηφίων του ψηφοδελτίου της Επικράτειας » μήπως αυτό ονομάζεται « ελεύθερη βούληση » Η λύση είναι στο Σύνταγμα μας. MEPOΣ TETAPTO - Eιδικές τελικές και μεταβατικές διατάξεις > TMHMA A΄ - Eιδικές διατάξεις 'Αρθρο 108: (Απόδημος ελληνισμός) 1. Tο Kράτος μεριμνά για τη ζωή του απόδημου ελληνισμού και τη διατήρηση των δεσμών του με τη μητέρα Πατρίδα. 2. Eπίσης μεριμνά για την παιδεία και την κοινωνική και επαγγελματική προαγωγή των Eλλήνων που εργάζονται έξω από την επικράτεια. **2. Νόμος ορίζει τα σχετικά με την οργάνωση, τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες του Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού, που έχει ως αποστολή του την έκφραση όλων των δυνάμεων του απανταχού ελληνισμού. Σκέψη είναι η λειτουργία αυτοδιοίκητου με οικονομική αυτοτέλεια ( με ευθύνη του Απόδημου Ελληνισμού ) Υπουργείου Απόδημου Ελληνισμού ή όπως αλλιώς θα ονομάζεται. Τα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου θα είναι από τον Απόδημο Ελληνισμό και θα εκλέγονται μόνο από αυτόν με νόμο της απλής αναλογικής, όπως θα εκλέγεται και ο Υπουργός ο οποίος και θα ενημερώνει την εκάστοτε Κυβέρνηση και την Βουλή των Ελλήνων σε ότι αφορά τον Απόδημο Ελληνισμό, με αποκλειστικά μόνο δικό του δικαίωμα ο ίδιος να εισηγείται στη Βουλή των Ελλήνων σχέδιο νόμου που αφορά τον Απόδημο Ελληνισμό με την Ελληνική Κυβέρνηση να υποχρεούται αμέσως να εφαρμόσει τον νόμο μετά από την έγκρισή του. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί εκείνη η συνεργασία του Απόδημου Ελληνισμού με τον Ελληνισμό της Μητρόπολης που θα αναδείξει την δημιουργική δύναμη τους προς όφελος της αειφόρου κοινωνικής ανάπτυξης και των δύο προς όφελος των γενεών του μέλλοντος. Τα παραπάνω δεν μπορούν να αναπτυχθούν στη παρούσα φάση. Εμείς έχουμε την βούληση να το πράξουμε και θα το κάνουμε δημοσιοποιώντας τις θέσεις μας εν καιρώ. Ο Πολίτης ΣΤΑΥΡΟΣ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ