Αρχική Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...Άρθρο 26 Λύση δημοτικών κοινωφελών επιχειρήσεωνΣχόλιο του χρήστη ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΠΑΠΑΔΟΓΙΑΝΝΑΚΗ | 25 Σεπτεμβρίου 2023, 09:58
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο Δήμο Αγ.Βασιλείου υπάρχει μία Δημοτική επιχείρηση χωρίς καθόλου διοικητικό προσωπικό. Η διοικητική-λογιστική διαχείριση της ανατίθεται σε εξωτερικό συνεργάτη1). Σε μία υποστελεγχωμένη διοικητική και οικονομική υπηρεσία του Δήμου που το ήδη υπάρχων προσωπικό αδυνατεί να ανταποκριθεί στις τρέχουσες υποχρεώσεις του Δήμου , πώς θα μπορέσει να επιφορτιστεί με το επιπλέον βάρος των διαδικασιών λύσης (και μάλιστα σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα) καθώς και με τις μετέπειτα αυξημένες αρμοδιότητες της επιχείρησης που μεταβιβάζονται στους Δήμους;; ΠΡΟΤΑΣΗ: 1) Στις περιπτώσεις Δημοτικών επιχειρήσεων που δεν υφίσταται προσωπικό διοικητικών και οικονομικών ειδικοτήτων να προβλεφθεί άμεσα η πρόσληψη μόνιμου προσωπικού κατά παρέκκλιση των ειδικότερων διατάξεων που απαιτούν χρόνο ή η πρόβλεψη επιπλέον θέσεων ειδικών συνεργατών με αντικείμενο τη διαχείριση των μεταβιβαζομένων νέων αρμοδιοτήτων.