• Σχόλιο του χρήστη 'Μαθιουδάκης Γιάννης' | 4 Σεπτεμβρίου 2024, 01:14

    Επειδή ο Ν.4440/2016 (νόμος κινητικότητας) προβλέπει και άλλου είδους μετατάξεις, εκτός αυτών μέσω των κύκλων του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας [π.χ. μετατάξεις για σοβαρούς λόγους υγείας (άρθρο 7 παρ.5), μετατάξεις σε παραμεθόριες περιοχές (άρθρο 8), αμοιβαία μετάταξη (άρθρο 10), μετάταξη λόγω συνυπηρέτησης (άρθρο 11Α), μετατάξεις των άρθρων 18 και 19 Ν.4440/2016, κτλ], προτείνεται η παρ.2 του άρθρου 53 να συμπεριλάβει και αυτές τις μετατάξεις ως προς τις επιπτώσεις αναγνώρισης ή μη συνάφειας, καθώς πολλοί δεν είχαν ενημερωθεί έγκαιρα από τις υπηρεσίες υποδοχής για την υποβολή αιτήματος, κάτι το οποίο προβλέπεται στην παρ.1 του άρθρου 53. Έτσι η προτεινόμενη διατύπωση να γίνει ως εξής: "Η παρ. 2 του άρθρου 71 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ., όπως τροποποιείται με την παρ. 1 του παρόντος, εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις υπαλλήλων που μετατάχθηκαν στο πλαίσιο του Ν.4440/2016 (σ.σ. εναλλακτικά ας αναφέρονται τα ανωτέρω άρθρα των μετατάξεων) μέχρι και τη δημοσίευση του παρόντος και δεν υπέβαλαν, ταυτόχρονα με την ανάληψη υπηρεσίας κατόπιν μετάταξης στον φορέα υποδοχής, αίτηση αναγνώρισης συνάφειας των μεταπτυχιακών τίτλων που ήδη κατείχαν." Έτσι ο νομοθέτης θα καλύψει συνολικά τις μετατάξεις του 4440/2016 για τυχόν ζητήματα αναγνώρισης ή μη συνάφειας και όχι επιλεκτικά σε όσες έγιναν ΜΟΝΟ μέσω των κύκλων ΕΣΚ μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος, ώστε να είναι ισότιμη η αντιμετώπιση των ενδιαφερόμενων.