• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Μαντάς' | 7 Δεκεμβρίου 2009, 19:07

    Από το εισαγωγικό σημείωμα: "Κύρια σημεία της πρωτοβουλίας, από την οποία πρακτικά δεν εξαιρείται κανένα όργανο, είναι η ανάρτηση στο Διαδίκτυο όλων των αποφάσεων και πράξεων ως προϋπόθεση για τη νομιμότητά τους." Πρόσεξτε το θέμα προϋπόθεση για τη νομιμότητα τους γιατί κάποιοι ενδεχομένως να το χρησιμοποιήσουν αυτό για να βγάλουν άκυρες αποφάσεις οργάνων με τις οποίες δεν ήταν σύμφωνοι. Σημασία έχει ποιες είναι οι ουσιαστικές επιπτώσεις όταν δεν συμμορφώνεται το όργανο με την αρχή της δημοσιοποίησης. Για παράδειγμα λέτε στο παρόν άρθρο στο σημείο 11, για δημοσιοποίηση των προξηρύξεων μελών ΔΕΠ ΑΕΙ/ΤΕΙ. Αυτό ήδη γίνεται μάλλον παντού και πάντα, αυτό που δε γίνεται είναι η δημοσίευση αποφάσεων και πρακτικών συνεδριάσεων των οργάνων διοίκησης των ΑΕΙ/ΤΕΙ που προβλέπεται ήδη από το νόμο 3549/2007? Και ποιες είναι τελικά οι κυρώσεις των διοικήσεων που δεν ακολουθούν το νόμο? Και πως θα προστατεύεται ο πολίτης αν αύριο κάποιος φορέας δεν δημοσιεύσει τις αποφάσεις του? Αν οι κυρώσεις περιορίζονται στη νομιμότητα της ίδιας της πράξης τότε φοβάμαι ότι θα γίνουν πολλά ευτράπελα. Τολμήστε και επιβάλλετε σοβαρές πειθαρχικές κυρώσεις άμεσα εκτελεστέες στις περιπτώσεις μη ανάρτησης στο διαδίκτυο σχετικών εγγράφων. Και φυσικά ορίστε συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο από τη μέρα λήψης της όποιας απόφασης μέχρι την κοινοποίηση της στο διαδίκτυο για να μην υπάρχουν άλλα παραθυράκια. Συμφωνώ και επαυξάνω για τις πολεοδομίες και όλες γενικά τις υπηρεσίες όπου ο πολίτης αιτείται κάτι και η διαδικασία περνά από σειρά ελέγχων και υπογραφών στο δίκτυο της δημόσιας γραφειοκρατίας. Καλή επιτυχία.