• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ε.' | 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:43

    Είναι πέρα από κάθε λογική και δεν έχει καμία νομική (αλλά και ηθική) βάση η μη προσμέτρηση των ακαδημαϊκών και λοιπών προσόντων ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για τους εναπομείναντες επιτυχόντες του γραπτού διαγωνισμού, για μία σειρά λόγους που θα αναφέρω αμέσως παρακάτω : 1) Γιατί ο μοριοδότηση προβλεπόταν ρητά στο αντίστοιχο νομοσχέδιο για τον γραπτό διαγωνισμό, πριν διεξαχθούν εξετάσεις 2) Η μοριοδότηση είναι τραγικά μικρή για να υπάρξει οποιαδήποτε, έστω υποψία, αλλοίωσης του χαρακτήρα του διαγωνισμού 3) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ προκήρυξη του Δημοσίου τομέα σε οποιοδήποτε επίπεδο που να μην προσμετράει τα συγκεκριμένα κριτήρια. Αν συμβεί κάτι τέτοιο θα πρόκειται για μία απίστευτη εξαίρεση, χωρίς προηγούμενο, με υποψίες ότι γίνεται με δόλιο σκοπό 4) Γιατί στο προτεινόμενο νομοσχέδιο υπάρχει πρόβλεψη μοριοδότησης για κάθε επόμενη διαγωνιστική διαδικασία με τον τρόπο που ισχύει μέχρι τώρα 5) Γιατί το επιχείρημα επίσπευσης των διαδικασιών για ταχύτερους διορισμούς από τον ΑΣΕΠ, δεν ευσταθεί, καθώς τα έγγραφα των επιτυχόντων έχουν ήδη ελεγχθεί διεξοδικά και το μόνο που χρειάζεται είναι μία απλή άντληση των στοιχείων από τους υπάρχοντες πίνακες. Επιπλέον, η δεξαμενή των υποψηφίων είναι πολύ μικρότερη πλέον οπότε το χρονικό διάστημα αλλά και η προσπάθεια που απαιτείται είναι ελάχιστη, άρα θα απαιτηθεί μόνο δήλωση θέσεων προτίμησης. Θα είναι με διαφορά η πιο εύκολη ολοκλήρωση προκηρύξεων από τον ΑΣΕΠ συγκριτικά με κάθε άλλη φορά !!! 6) Γιατί καταστρατηγείται η αρχή της ισότητας με δημιουργία υποψηφίων δύο ταχυτήτων 7) Γιατί προφανώς δεν στέκει ούτε νομικά και θα οδηγήσει σε σίγουρες δικαστικές προσφυγές, οι οποίες θα δημιουργήσουν μεγαλύτερες καθυστερήσεις από αυτές που υποτίθεται προσπαθούν να αντιμετωπίσουν Επομένως, η διάταξη αυτή είναι σε μία παντελώς λάθος κατεύθυνση και θα πρέπει να αποσυρθεί άμεσα, καθώς αλλοιώνει πλήρως το πνεύμα της αξιοκρατίας που επιδιώκει να καλλιεργήσει η διαδικασία των γραπτών διαγωνισμών. Ευχαριστώ πολύ !!!