• Σχόλιο του χρήστη 'Άρης Μ.' | 5 Σεπτεμβρίου 2024, 13:44

    Όσοι αποφασίσανε να διαγωνιστούν στον 2Γ/2022 είχανε ενημερωθεί διαβάζοντας τον σχετικό νόμο 4765/2021 για το πως θα γίνει συνολική αξιολόγηση τους (γραπτά και προσαυξήσεις από πρόσθετα προσόντα) και όλοι όσοι συμμετείχαν αποδέχτηκαν αυτούς τους όρους. Το να τίθεται υπό συζήτηση αυτή η τροποποίηση (μη συνυπολογισμός των πρόσθετων προσόντων στην συνολική βαθμολογία) σε αυτή την φάση της έκδοσης νέων προκηρύξεων (όπου υπάρχουν τα στοιχεία της συνολικής βαθμολογίας σχεδόν όλων των επιτυχόντων) που αφορούν τον 2Γ/2022 μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο ως προσπάθεια από την κυβέρνηση για αλλοίωση/επιλογή (πιθανώς υστερόβουλη) των μελλοντικών διορισθέντων. Το να γίνονται τέτοιες αλλαγές σε αυτή την φάση το μόνο που μπορεί να προκαλέσει είναι την μείωση του κύρους των πανελληνίων διαγωνισμών. Η βασική αιτιολογία οτι αυτό αποφασίστηκε για την επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών έκδοσης αποτελεσμάτων (λόγω του ότι οι ενστάσεις θα είναι μηδενικές) αποτελεί τραγέλαφο. Η γραφειοκρατία που απαιτείται για τον διορισμό ενός επιτυχόντος από τους αρμόδιους φορείς δεν μπορεί να αποτελεί αιτιολογία εφαρμογής αυτής της τροποποίησης που σίγουρα ευνοεί κάποιους επιτυχόντες εις βάρος άλλων και δεν πρόκειται να σταθεί νομικά. Τέλος, Θα προτεινα να σοβαρευτούν οι αρμόδιοι να φέρουν εις πέρας έναν διαγωνισμό εγκαίρως, χωρίς να αλλάξουν εν μέσω αυτού τους όρους με τους οποίους θα γίνει η επιλογή των διορισθέντων. Οι σχετικές τροποποιήσεις μπορούν να εφαρμοστούν στον επόμενο διαγωνισμό όπου δεν θα έχουν ανακοινωθεί ονόματα και βαθμολογίες των επιτυχόντων.