• Σχόλιο του χρήστη 'Αριστείδης' | 6 Σεπτεμβρίου 2024, 16:35

    ΠΡΟΣ ΘΙΓΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΦΝΙΔΙΑ ΑΛΛΑΓΗ: - Ορισμένοι από εσάς αποκτήσατε τους τίτλους σας με την αξία σας, αλλά κατά τη διάρκεια των ακαδημαϊκών σας πορειών ήσασταν μάρτυρες αναξιοκρατικών πρακτικών. Είδατε τίτλους και βαθμολογίες να αποδίδονται χωρίς δικαιοσύνη, αλλά δεν αντιδράσατε δυναμικά, ακόμα και σε ατομικό επίπεδο. Ανεχτήκατε το τυραννικό καθεστώς των πανεπιστημιακών και δεν στηρίξατε την κατάργηση του αυτοδιοίκητου, συμβάλλοντας έτσι στη διατήρηση της κατάστασης που σας έθιξε. ΠΡΟΣ ΘΙΓΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ: - Εξαρχής δεν έπρεπε να συμμετάσχετε σε έναν διαγωνισμό που δεν βασιζόταν εξ ολοκλήρου σε γραπτές δοκιμασίες, αλλά σε έναν ασαφή συνδυασμό γραπτών εξετάσεων και μοριοδότησης. Δυστυχώς για εσάς, εξαιτίας της βαθιάς διαφθοράς που επικρατεί, δεν θα καταφέρετε ποτέ να είστε ικανοποιημένοι. Ακόμα και αν διοριστείτε, θα συνεχίσετε να βιώνετε αδικίες και απογοήτευση. Πρέπει να κατανοήσετε ότι η νοοτροπία που σας εξοργίζει δεν πρόκειται να αλλάξει – στην πραγματικότητα, είναι πιθανό να επιδεινωθεί. ΡΙΖΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΑΠΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΓΕΝΙΩΝ: 1. Διακοπή της λειτουργίας των δημοσίων πανεπιστημίων, πλην των τμημάτων που αφορούν τη δημόσια υγεία (τραυματιοφορείς, νοσηλευτές, ιατρικό προσωπικό), τη δημόσια παιδεία (καθηγητές μαθημάτων), τη δημόσια ασφάλεια (πυροσβεστική, στρατός, αστυνομία) και τις σχολές του εμπορικού ναυτικού. 2. Διακοπή της λειτουργίας όλων των ιδιωτικών κολεγίων, σχολών και πανεπιστημίων. (Η παροχή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης πρέπει να είναι αποκλειστικά δημόσια υπό αυστηρά πλαίσια, με σκοπό την εξυπηρέτηση των προαναφερόμενων βασικών τομέων). 3. Διακοπή της λειτουργίας των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), καθώς η επαγγελματική κατάρτιση πρέπει να ενσωματωθεί πλήρως σε νέο σύστημα μέσης εκπαίδευσης που θα προταθεί παρακάτω. 4. Ενοποίηση του επαγγελματικού και του γενικού λυκείου σε μια ενιαία δομή. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι οι μαθητές θα λαμβάνουν εκπαίδευση με πρακτικές δεξιότητες, αλλά και θεωρητική κατάρτιση. 5. Διακοπή της λειτουργίας όλων των ιδιωτικών κέντρων εκπαίδευσης, όπως είναι τα φροντιστήρια μέσης και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και τα κέντρα ξένων γλωσσών. (υπάρχει το διαδικτυο πλέον, τέλος). 6. Μεταπτυχιακές σπουδές μόνο για όσους προορίζονται να διδάξουν στα εναπομείναντα τμήματα και μόνο για όσους διαθέτουν πραγματικές ερευνητικές δυνατότητες πέραν πάσης αμφιβολίας, με αυστηρές διαδικασίες επιλογής και αξιολόγησης.