• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Γ.' | 8 Σεπτεμβρίου 2024, 22:06

    Θα δώσω ένα παράδειγμα με μια απλή μέθοδο τριών υποψηφίων για να γίνει κατανοητή η παρανομία που επιχειρείται. Ο Γιώργος έχει βαθμολογία στον γραπτό 68+5προϋπ=73, ο Θάνος 70+2προϋπ=72 και ο Νίκος 71+0προϋπ=71. Στη πρώτη προκήρυξη ας υποθέσουμε ότι υπήρχε μια θέση και τρεις υποψήφιοι. Ποιός θα διοριστεί? Μα φυσικά ο Γιώργος με 73. Στην δεύτερη προκήρυξη που έρχεται υπάρχει πάλι μια θέση. Με βάση όσα ισχύουν, την θέση θα πάρει ο Θάνος, με 72 ενώ ο Νίκος με 71 θα μείνει εκτός.Αν ψηφιστεί το άρθρο 17 όμως, την θέση θα πάρει ο Νίκος με 71 και θα μείνει εκτός ο Θάνος με 70, χωρίς υπολογισμό προϋπηρεσίας του. Ο νομοθέτης λοιπόν εφόσον γνωρίζει, μέσω του ΑΣΕΠ, τις συνολικές βαθμολογίες όλων μας και την καταταξή μας, από την πρώτη προκήρυξη, αποφασίζει ( παράνομα) ποιος θα διοριστεί. Ήθελα να ήξερα ποιο δικαστήριο δεν θα έκρινε παράνομες τέτοιες αλλαγές που αποτελούν την ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΗΣ ΔΙΑΒΛΗΤΟΤΗΤΑΣ. Ας βρεθούν άλλοι τρόποι επιτάχυνσης των διαδικασιών πρόσληψης, οι οποίοι δεν στηρίζονται στο δόγμα "Πονάει δόντι....κόβει κεφάλι"