• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΕΟΔΩΡΑ' | 9 Σεπτεμβρίου 2024, 09:45

    Ωραία λύση σκεφτήκατε, να εξαιρέσετε από το άρθρο του Νόμου αναφορικά με τις προσαυξήσεις λόγω πρόσθετων προσόντων, τους υποψηφίους των προκηρ 2024 & 2025 για τους οποίους είναι γνωστά και ο γραπτός βαθμός και τα πρόσθετα προσόντα. Μιλάμε για άνιση μεταχείριση μεταξύ των ίδιων επιτυχόντων!!! Για τους προηγούμενους και τους επόμενους θα ισχύσουν κανονικά οι προσαυξήσεις!!ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ και εξαπάτηση λέγεται αυτό, διότι λάβαμε μέρος στον διαγωνισμό με συγκεκριμένους όρους και δεν μπορείτε να τους αλλάζετε εκ των υστέρων και προτού ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία του διαγωνισμού που περιλαμβάνει και το β στάδιο, την έκδοση προκηρύξεων. Αν δεν σας βγαίνουν οι χρόνοι υπάρχουν και άλλες λύσεις που δεν εγείρουν προσφυγές!!Και μη νομίζετε ότι θα επικαλεστείτε λόγους δημοσίου συμφέροντος στο δικαστήριο και θα την βγάλετε λάδι γιατί 2 μήνες καθυστέρηση (γιατί δεν νομίζω να θέλει παραπάνω ο έλεγχος των δικαιολογητικών) δεν είναι σοβαρός λόγος για να νομοθετείτε κατά παράβαση του Συντάγματος. Υπάρχουν και άλλες λύσεις που δε εγείρουν δικαστικές προσφυγές. Γιατί δεν τις σκεφτήκατε??Μπορείτε να πάρετε με ΣΟΧ άτομα ή με αποσπάσεις από άλλους φορείς για να ελέγξουν τα δικαιολογητικά. Αν το πρόβλημά σας είναι ότι θα καθυστερήσει ο 2ος Πανελλήνιος διαγ, αλλάξτε τον Νόμο και κάντε το διαγ κάθε 3 χρόνια, αφού δεν είστε ικανοί να τον κάνετε κάθε 2 χρόνια. Η βάλτε εξαίρεση για τον διαγ του 2025, να γίνει ή τέλη του 2025 ή το 2026 .Γιατί δεν βάζετε εδώ εξαίρεση που δεν εγείρει προσφυγές και βάζετε εξαίρεση στα πρόσθετα μόρια που δημιουργεί αναστάτωση, αίσθημα άνισης μεταχείρισης και οδηγεί σε δικαστικές προσφυγές??Θέλετε να αποφύγετε την καθυστέρηση και τελικά με τις προσφυγές θα πετύχετε μεγαλύτερη!!!