Αρχική Ανάρτηση Αποφάσεων και Πράξεων στο ΔιαδίκτυοΆρθρο 3 Υποχρεώσεις ανάρτησης στο ΔιαδίκτυοΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΡΟΥΤΣΟΣ, ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΟΕΥ Γ' | 9 Δεκεμβρίου 2009, 12:41
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σύστημα έτσι, όπως περιγράφεται στο υπό σχολιασμό άρθρο, λυπάμαι αλλά δε δουλεύει! Και θέλω να είμαι απόλυτα ξεκάθαρος σε αυτό. Μόνο μπάχαλο δημιουργεί, και φοβάμαι ότι όποιος πρότεινε τη συγκεκριμένη διάταξη στερείται βασικών γνώσεων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης! Η λογική της "διάσπαρτης ανάρτησης" που διέπει το νόμο συνιστά ολέθριο σφάλμα. Ούτε λειτουργική είναι ούτε τον πολίτη εξυπηρετεί, που "θα χαθεί στη μετάφραση". Συμφωνώ, λοιπόν, με άλλους σχολιαστές ότι οι νομοθετικές και κανονιστικές πράξεις πρέπει να αναρτώνται κεντρικά σε ένα site (ίσως το opengov ή το site της ελληνικής κυβέρνησης, αν ποτέ σοβαρευτούμε και αποκτήσουμε ένα τέτοιο site), όπου (όπως επισήμανα σε άλλο σχόλιο μου στο άρθρο 1) τα εν λόγω κείμενα πρέπει να επικαιροποιούνται και να κωδικοποιούνται. Από εκεί και πέρα, στα site των αρμοδίων Υπουργείων, ΟΤΑ κτλ. πρέπει, παράλληλα, να ανακοινώνεται η ψήφιση ή υιοθέτηση νομοθετικών και κανονιστικών πράξεων αρμοδιότητάς τους και είτε να παρέχεται link στη σχετική δημοσίευση του κεντρικού site είτε να αναρτάται εκ νέου ο νόμος (διπλή ανάρτηση στο internet). Θεωρώ, πάντως, ότι η πρώτη λύση (link στη σχετική σελίδα του site κεντρικής διαδικτυακής ανάρτησης) είναι πιο λειτουργική. Και κάτι τελευταίο: Η νομοτεχνικά προβληματική παράγραφος 3 τι εξυπηρετεί; Δεν καλύπτεται από την παράγραφο 1; Ή η διαφορά είναι η έμφαση στο "αμελλητί"; Δηλαδή, για τα άλλα προς ανάρτηση κείμενα δεν ισχύει το "αμελλητί";!!!