Αρχική Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησηςΆρθρο 5 Συνέντευξη Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 14 ν. 4765/2021Σχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΦΟΠΟΥΛΟΥ | 10 Σεπτεμβρίου 2024, 03:06
Η αντιληπτική κατάσταση του εξεταζόμενου ατόμου παίζει καθοριστικό ρόλο στην ατομική εξέταση. Όπως έχει αναφέρει και ο Διευθυντής του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου (Πηγή : Alphavita, 2024) η αξιολόγηση εν γένει δεν είναι τίποτε άλλο παρά η αξιολόγηση της αντιληπτικής κατάστασης, επεξεργασίας και εκπομπής των εισερχόμενων και εξερχόμενων πληροφοριών του αξιολογούμενου ατόμου ή οργανισμού που φέρει την δική του προσωπικότητα και συμπεριφορά. H περιορισμένη ικανότητα συγκέντρωσης της προσοχής του αξιολογούμενου ατόμου από εξωτερικά ερεθίσματα όπως πόρτα/ παράθυρο ανοιχτό/ ηλεκτρική σκούπα/ ήχος του φαναριού για την ελεύθερη διέλευση των τυφλών ατόμων με το λευκό / πράσινο μπαστούνι από τις διαβάσεις / εργασίες οικοδομικές σε διπλανά κτίσματα ή οδικές εργασίες όπως ασφαλτοστρώσεις αλλά και ο «εσωτερικός» (ΕΑΠ, Επιστήμες της Αγωγής, Γλώσσα Κοινωνία και Εκπαίδευση, 2020-2022), «θόρυβος (Ανδρέας Δημητρίου, Εξελικτική Ψυχολογία) όπως πείνα, δίψα, πόνος κα , την ώρα της αξιολόγησης με ατομική συνέντευξη επηρεάζουν την ικανότητα και επίδοση του ατόμου. Η σωστή αντίληψη του χώρου «ζωτικού» και περιφερειακού, η διακόσμηση του χώρου, η αντίληψη των χρωμάτων στον χώρο της ατομικής συνέντευξης και αξιολόγησης από το υπό εξέταση άτομο σε αρχικό χρόνο με την είσοδο του στο εξεταστήριο (με άλλα λόγια μια γρήγορη «σάρωση οπτική» του χώρου εξέτασης και απαλλαγή από την αυτοαπορρόφηση για σωστή παρουσίαση (performance) θα διευκολύνει το φαινόμενο της «ροής» εξεταστή – αξιολογούμενου, με αυθορμητισμό στις σκέψεις αλλά συνάμα και περισυλλογή και ωριμότητα του Ενήλικου Τμήματος της προσωπικότητας που ανταποκρίνεται στα 4 Π = Ποιος, Που, Πότε , Πως και Γιατί (Μαρία Τζουριάδου & Μάριος Μαρκοβίτης,, Γραμματική της Ιστορίας, Τμήμα Νηπιαγωγών, ΑΠΘ, ) Σας ευχαριστώ