• Το άρθρο 25 του σχεδίου νόμου ενισχύει την εισπραξιμότητα των ΔΕΥΑ. Ωστόσο, και σήμερα οι ΔΕΥΑ έχουν τη δυνατότητα ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών των καταναλωτών προς αυτές με απόφαση του Δ.Σ. τους και με βάση τον ιδρυτικό τους νόμο ( αρ. 5 παρ. 2 περ. θ του ν. 1069/80). Οι διατάξεις του εν λόγω άρθρου θέτουν ένα συγκεκριμένο πλαίσιο που λειτουργεί και ως κίνητρο προς τους καταναλωτές ώστε να ρυθμίσουν τις οφειλές τους. Ωστόσο, η διαχείριση του συγκεκριμένου πλαισίου εξόφλησης των οφειλών προϋποθέτει και απαιτεί έναν υπηρεσιακό μηχανισμό στις ΔΕΥΑ που θα παρακολουθεί συνεχώς τις ρυθμίσεις των οφειλών των καταναλωτών , ενώ σήμερα οι ΔΕΥΑ είναι υποστελεχωμένες. Για τον λόγο αυτό, θα πρέπει να δοθεί θεσμικά η δυνατότητα σε όλες τις ΔΕΥΑ να αναθέτουν στις οικείες Δ.Ο.Υ. την είσπραξη των βεβαιωμένων ληξιπρόθεσμων οφειλών των καταναλωτών και με τον τρόπο αυτό να διασφαλίζεται τόσο η είσπραξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών όσο και το Δ.Σ. και το προσωπικό των ΔΕΥΑ και ταυτόχρονα ο χρόνος παραγραφής να μετατρέπεται από πενταετία σε εικοσαετία.