• Σχόλιο του χρήστη 'Φρόσω' | 12 Σεπτεμβρίου 2024, 09:43

    Κρίσιμο το εδάφιο 2 της παρ.2 καθώς η αξιολόγηση της συνάφειας του μεταπτυχιακού τίτλου από τη νέα υπηρεσία προτείνεται να έχει αναδρομική ισχύ. Κατ' αρχάς, στην περίπτωση της κινητικότητας, η συνάφεια του μεταπτυχιακού έχει ήδη κριθεί από την προηγούμενη υπηρεσία και πουθενά στο θεσμικό πλαίσιο δεν αναφερόταν ότι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι θα επανακρίνονταν - ούτε στον ειδικό νόμο της κινητικότητας (ν. 4440/2016 για την Κινητικότητα των υπαλλήλων, άρθρο 13, παρ.2), ούτε στις αποφάσεις μετάταξης, αλλά ούτε και στο άρθρο 71 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Υπαλλήλων που τροποποιείται με το παρόν σχέδιο. Υπενθυμίζεται ότι τόσο στις αποφάσεις κινητικότητας, όσο και στα ΦΕΚ των μετατάξεων και στις διατάξεις του παραπάνω νόμου αναφερόταν ρητά ότι «Η μετάταξη των υπαλλήλων ολοκληρώνεται με τον βαθμό και το μισθολογικό κλιμάκιο που κατέχουν οι υπάλληλοι», χωρίς να υπάρχει καμία μνεία για επαναξιολόγηση του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, ο οποίος έχει ήδη κριθεί από τον φορέα προέλευσης. Εξάλλου, ποιος υπάλληλος θα προχωρούσε σε αίτηση κινητικότητας διακινδυνεύοντας να μειωθεί η κατάταξη του κατά 2 κλιμάκια, σε περίπτωση που το μεταπτυχιακό του θεωρείτο ως μη συναφές από τη νέα υπηρεσία; Για αυτούς τους λόγους, προτείνεται η απαλοιφή της παραπάνω διάταξης και, τουλάχιστον, όσοι υπάλληλοι έχουν ήδη μεταταχθεί μέσω προηγούμενων κύκλων κινητικότητας να εξαιρεθούν από την επαναξιολόγηση των μεταπτυχιακών τους τίτλων, καθώς αυτό όχι μόνο δεν προβλεπόταν από το προηγούμενο θεσμικό πλαίσιο αλλά υπήρχε και η προαναφερθείσα διατύπωση ότι η μετάταξη πραγματοποιείται με το ίδιο κλιμάκιο που ήδη κατέχουν οι υπάλληλοι (συμπεριλαμβανομένου, δηλαδή, και του μεταπτυχιακού τίτλου).