Αρχική Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησηςΆρθρο 17 Πλήρωση θέσεων ετών 2024 – 2025 από τους επιτυχόντες της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022Σχόλιο του χρήστη ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ε. | 13 Σεπτεμβρίου 2024, 10:15
Είναι έξω από κάθε λογική η αλλαγή δεδομένων στη μέση, κυριολεκτικά, μίας διαδικασίας επιλογής προσωπικού για την στελέχωση του Δημοσίου τομέα. Δημιουργήθηκε μία κατάσταση άνευ προηγουμένου, με αποκλειστική ευθύνη των συντακτών του συγκεκριμένου άρθρου. Σαθρά (και χωρίς νομική βάση) επιχειρήματα περί μη προσμέτρησης (ξεκάθαρα) αντικειμενικών κριτηρίων υποψηφίων με δικαιολογία της επιτάχυνσης των διαδικασιών, απλά ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ. Δυστυχώς, καθώς το εργαλείο της Διαβούλευσης αν και σημαντικό, δεν έχει δικλείδες για την αποφυγή επαναλαμβανόμενων σχολίων. Και με αυτό τον τρόπο βλέπουμε αρκετά μηνύματα που υποστηρίζουν, ξεκάθαρα για προσωπικό και ιδιοτελές συμφέρον, την καταστρατήγηση των κανόνων που εξ αρχής και με σαφήνεια αποδεχθήκαμε όλοι και όλες οι υποψήφιοι/ες. Δεν υπάρχει αυτό που υποστηρίζεται ως "σωστή κατεύθνση στο άρθρο", καθώς η ρύθμιση αφορά ΑΠΟΛΚΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ τη συγκεκριμένη περίοδο προκηρύξεων και καμία άλλη που θα ακολουθήσει Οι πίνακες αλλάζουν ριζικά και η κατάταξη διαμορφώνει καταστάσεις που μπορεί να ανατρέψουν τον προγραμματισμό ανθρώπων που έχουν σοβαρές οικογενειακές ή άλλες υποχρεώσεις, οι οποίοι έχοντας στα χέρια τους τη δεδομένη κατάταξη γνωρίζουν τι περίπου να περιμένουν.ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ !!!! Το εργαλείο της Διαβούελευσης αφορά σε προτάσεις ή ενστάσεις προς την Διοίκηση και όχι ως χώρος αντιπαράθεσης μεταξύ των πολιτών για συνθήκες που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση. Το Δημόσιο Συμφέρον επιβάλλει την στελέχωση των υπηρεσιών με άτομα που συγκεντρώνουν ένα συγκεκριμένο σύνολο ακαδημαϊκών και επαγγελματικών κριτηρίων, ώστε να καλύψει τις ανάγκες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Και για να μιλήσουμε περισσότερο απλά και με επιχειρήματα: 1) Κάποιοι (οι οποίο προφανώς δε διαθέτουν) αυτά τα "βασικά¨ κριτήρια μοριοδότησης αμφισβητούν την "άσχετη" για αυτούς προϋπηρεσία. Επιχείρημα αβάσιμο, καθώς και με άσχετα πτυχία καλύπτονται και οι θέσεις Διοικητικού και Διεκπεραίωσης. Δεν εμποδίζεται για παράδειγμα ένας απόφοιτος Θεολογίας να διεκδικήσει μία τέτοια θέση. Ο οποίος προφανώς η επαγγελματική εμπειρία του δε μπορεί να είναι σε συναφές αντικείμενο. Οπότε το έωλο επιχείρημα της μη συνάφειας καταρρίπτεται. 2)Κάποιοι (οι οποίο προφανώς δε διαθέτουν) αυτά τα "βασικά¨ κριτήρια μοριοδότησης αμφισβητούν τα μεταπτυχιακά, τα οποία με απίστευτο κόπο και θυσίες κατάφεραν κάποιο άλλοι να αποκτήσουν (στη συντριπτική πλειοψηφία δουλεύοντας ταυτόχρονα). Αν κάποια μεταπτυχιακά θεωρούνται "αμφίβολης" ποιότητας ή όπως θεωρείται "αγοράζονται", αυτό είναι ευθύνη των αρμόδιων κρατικών αρχών να τα απορρίψουν και να μην τα κάνουν αποδεκτά. Άλλωστε με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσαμε να αμφισβητήσουμε ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ με τους οποίους όλοι και όλες συμμετείχαμε στον γραπτό διαγωνισμό 3) Για το κριτήριο της ξένης γλώσσας και τα πτυχία της "μισής ώρας", επίσης η επιχειρηματολογία είναι ίδια με το σημείο 2. Η ευθύνη βαραίνει την διοικούσα αρχή, η οποία ορίζει τους κανόνες και αναγνωρίζει ή όχι τίτλους και πιστοποιητικά. 4) Να πούμε και κάτι από την πραγματική ζωή το οποίο προφανώς δεν επιδέχεται αμφισβήτηση. Σε μία ζητούμενη θέση εργασίας, έστω στον ιδιωτικό τομέα, υπάρχουν δύο υποψήφιοι. Ο πρώτος διαθέτει μόνο ένα πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ο δεύτερος αντίστοιχο πτυχίο, άριστη γνώση ξένης γλώσσας, άσχετο μεταπτυχιακό και άσχετη προϋπηρεσία. Ο πρώτος απλά όταν έγινε η συνέντευξη άφησέ ελαφρώς καλύτερες εντυπώσεις. Αν είσασταν υπεύθυνος/η επιλογής προσωπικού τι επιλογή θα κάνατε: (Θα μπορούσε να είναι και ερώτηση στον γραπτό διαγωνισμό που συμμετείχαμε !!!). Αν επιλέγατε τον πρώτο θα είχατε και αρνητική βαθμολογία !!! Σας ευχαριστώ πολύ !!!!