Αρχική Ανάρτηση Αποφάσεων και Πράξεων στο ΔιαδίκτυοΆρθρο 1 Ανάρτηση νόμων και πράξεων στο ΔιαδίκτυοΣχόλιο του χρήστη ΒΑΓΓΕΛΗΣ Σ. | 11 Δεκεμβρίου 2009, 19:57
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ Το νομοσχέδιο που προτείνεται είναι εξαιρετικό και θα έπρεπε εδω και πολύ καιρό να είχε εφαρμοσθεί. Επειδή είμαι στέλεχος της Διοίκησης θέλω να αναφερθώ, σε τυχόν προβλήματα που θα παρουσιασθούν κατα την εφαρμογή του και λύσεις των προβλημάτων. 1. Ανετοιμότητα και ανεπαρκής στελέχωση υπηρεσιών. Ήδη απο συναδέλφους Δ/Υ διαβάζω για την έλλειψη προσωπικού και ειδικότερα ειδικοτήτων σχετικών με την πληροφορική. Δεν αναφέρουν όμως ότι με το "σύζευξις" οι περισσότεροι υπάλληλοι έχουμε μπροστά μας Η/Υ και μάλιστα μπορούμε να συμμετέχουμε στην διαβούλευση. Προτείνω τρείς λύσεις α. Την ανάπτυξη εφαρμογής που εύκολα θα ενσωματώνει στο σύστημα τα υπο ανάρτηση, έχοντας κάθε υπάλληλος ή υπηρεσία έναν κωδικό πρόσβασης. Στο Δημόσιο σήμερα δεν υπάρχει έγγραφο που να μην παράγεται ηλεκτρονικά (Επεξεργαστής Κειμένου η Λογιστικό Φύλλο) β. Η ανα Νομό ανάθεση σε πρώτη φάση, με μικρό κόστος, σε εταιρία πληροφορικής της εργασίας ανάρτησης. Άλλωστε κάτι τέτοιο και μάλιστα δωρεάν προς το δημόσιο, προσφέρθηκε να παράσχει και κάποιος επιχειρηματίας. Την όλη δε διαδικασία ονόμαζε "ΦΩΣ" γ. Η υποχρεωτική σε κάθε φορέα δημιουργία τμήματος πληροφορικής, στο οποίο θα ενταχθούν όλοι οι υπάλληλοι που λαμβάνουν το επίδομα πληροφορικής. Πρώτη προτεραιότητα της υπηρεσίας η εκπαίδευση των υπαλλήλων στο αντικείμενο της ανάτρτησης και δημοσιοποίησης. 2. Αντιδράσεις φορέων. Πολλοί φορείς θα αντιδράσουν με τις ίδιες περίπου δικαιολογίες. Προτείνω Οι φορείς αυτοί και μέχρι να αποκτήσουν την δυνατότητα ανάρτησης να συνεργάζονται με άλλους φορείς (Π.Χ. μικροί δήμοι με Νομαρχίες) εν ήδη προγραμματικών συμβάσεων και οι οποίοι φορείς που δεν έχουν την δυνατότητα ανάρτησης, θα καταρτίζουν μεν τον προυπολογισμό τους, θα τον εκτελεί δε ο φορέας που θα επιλέξουν να συνεργασθούν. (Οπως τώρα οι Δήμοι με την ΤΥΔΚ). 3. Αντικείμενα ανάρτησης Επειδή τα αντικείμενα ανάρτησης είναι πολλά, θα πρέπει να ισχύσει περιοδική εφαρμογή. Απο το νέο έτος θα πρέπει να αναρτηθούν οι προυπολογισμοί των φορέων που θα εγκριθούν καθώς επίσης και οποιαδήποτε απόφαση συνεπάγεται δαπάνη. Αναρτώντας τον προυπολογισμό, μπορεί οποιοσδήποτε να ρωτήσει για κάποιο έργο και προμήθεια πότε περίπου προβλέπεται να είναι η ημερομηνία εκτέλεσης της. Κυρίως θα πρέπει να αναρτηθούν οι περιλήψεις των διακηρύξεων των διαγωνισμών ή των αναθέσεων που δεν υπάρχει υποχρέωση για δημοσίευση στις εφημερίδες. Ητοι των απ' ευθείας αναθέσεων για ποσά μικρότερα των 15000 € και πρόχειρων διαγωνισμών ποσών μικρότερων των 45000 €. Καποιοι πάλι θα αντιτάξουν τι γίνεται σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης. Μπορεί να γίνεται διαγωνισμός για μίσθωση μηχανημάτων στην αρχή κάθε χρονιάς ανα Νομαρχία η Περιφέρεια, απο τα ΠΣΕΑ, που θα περιλαμβάνει κάποιες ημέρες μίσθωσης. 4. Διαδικασίες Θα πρέπει να προβλεφθεί τρόπος κεντρικής ημερήσιας αποστολής σε κάποιον φορέα, π.χ. Υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου να διασφαλίζεται α) ότι δεν θα γίνεται η εκ των υστέρων είσοδος κάποιων αναρτήσεων και β) απο εκεί θα αντλούν στοιχεία οι υπηρεσίες που ελέγχουν τα εντάλματα και που συνήθως ανήκουν στο Υπουργείο Οικονομικών.