• Σχόλιο του χρήστη 'Μπέττυ Σαβούρδου' | 16 Σεπτεμβρίου 2024, 14:34

    Επαναφέρουμε τη μόνη πρόταση που μπορεί να οδηγήσει στη μείωση κ σε βάθος χρόνου στην απάλειψη του θλιβερού φαινομένου των άστεγων ζώων συντροφιάς και δη των 4.000.000.αυτών. Ήτοι την υποχρεωτική στείρωση των μη άστεγων-δεσποζόμενων ζώων με τις εξαιρέσεις που επιβάλλονται πχ ζώα εκτροφής, άρρωστα και υπερήλικα ή όσα είναι κάτω των 7 μηνών με ορίζοντα εφαρμογής της υποχρεωτικής στείρωσης τα 5 έτη και επανεξέταση. Η δειγματοληψία DNA, αν και είναι ισχυρή στην επιστημονική της ακρίβεια, δεν αντιμετωπίζει τις βαθύτερες αιτίες του υπερπληθυσμού των αδέσποτων και της εγκατάλειψης των δεσποζόμενων τόσο άμεσα όσο άλλα μέτρα, και κυρίως όχι σε μια χώρα που το ποσοστό των ήδη ηλεκτρονικά σημασμένων ζώων δεν ξεπερνά το 30%. Υιοθετούμε την ανοιχτή επιστολή, που διαβάσαμε στο διαδίκτυο, προς τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Λιβάνιο: https://www.facebook.com/share/p/mgn6gpJwp4tBZvD8/?mibextid=qi2Omg&mibextid=qi2Omg Σε κάθε περίπτωση και αν δε γίνει δεκτή η υποχρεωτική στείρωση προτείνεται για ευνόητους λόγους η κατηγορία των κυνηγών να υπαχθεί στο άρθρο 4, παρ. 13 του νόμου 4830/21,όπως και οι κτηνοτρόφοι δηλαδή ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ, σήμανση, καταγραφή και εμβολιασμό και στη περίπτωση της επιλογής του DNA το ηλεκτρονικό παράβολο, αμοιβή κτηνιάτρου και έξοδα αποστολής να μην υπερβαίνουν το ποσό των 60 ευρώ, για όλους τους ιδιοκτήτες χωρίς κανένα διαχωρισμό και χωρίς την απαλλαγή των κτηνοτρόφων, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες . Να μην υπάρξει παράταση επιβολής του προστίμου μετά από ένα έτος. Οι συνεχείς παρατάσεις των προθεσμιών απλά καταδεικνύουν για πολλοστή φορά το ανεφάρμοστο του νόμου αυτού, ο οποίος πρέπει να τροποποιηθεί το λιγότερο κατά το 80% προς τη κατεύθυνση της πραγματικής και αποτελεσματικής προστασίας των ζώων και της μείωσης των άστεγων. " ΥποΜητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων όπου καταγράφονται όλα τα αναγνωρισμένα και νομίμως λειτουργούντα φιλοζωικά σωματεία και οι φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με έδρα στην Ελλάδα ή με έδρα σε κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και περιλαμβάνουν στους καταστατικούς σκοπούς τους, ενδεικτικά, την προαγωγή της φιλοζωίας ή τη φροντίδα ή τη περισυλλογή αδέσποτων ζώων ή και κάθε άλλη δραστηριότητα που σκοπό έχει τη προστασία των αδέσποτων ζώων συντροφιάς" . Κατ΄επέκταση η ίδια διατύπωση να υπάρχει και όπου αλλού τυχόν συναντάται και χρειάζεται. Σχετικά με το Άρθρο 45 "Ανεύθυνο των Δήμων από πρόκληση τροχαίου ατυχήματος από αδέσποτο ζώο συντροφιάς – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 9 ν. 4830/2021": Είναι απαράδεκτη η προτεινόμενη τροπολογία ότι "Σε κάθε περίπτωση, οι δήμοι δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία από τροχαίο ατύχημα που προκαλείται από σημασμένο ή μη αδέσποτο ζώο συντροφιάς". Αν οι Δήμοι που είναι κρατικοί οργανισμοί και επιδοτούνται και εισπράττουν φόρους κλπ απαλλάσσονται αυτής της ευθύνης τότε πολύ περισσότερο θα πρέπει να απαλλάσσεται ένας εθελοντικός και χωρίς πόρους φιλοζωικός φορέας καθώς και οι ανάδοχοι αδέσποτων ζώων. Ο διαχωρισμός αυτός είναι αντισυνταγματικός αφού το Σύνταγμα ορίζει, ότι Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου και έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις. Επομένως ή θα απαλειφθεί τελείως , όπερ και το σωστό, ή θα συμπεριληφθούν στη τροπολογία οι φιλοζωικοί σύλλογοι και οργανώσεις και οι ανάδοχοι άστεγων ζώων συντροφιάς.