Αρχική Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησηςΜΕΡΟΣ Β΄ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 29 Σκοπός Σχόλιο του χρήστη ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ | 16 Σεπτεμβρίου 2024, 14:03
Τα κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών ως σημείο επαφής με τους δημόσιους φορείς και τους πολίτες, παρέχουν κεντρικά πολλαπλές υπηρεσίες. Επιτελούν το ρόλο τους για πάνω από είκοσι χρόνια, εκπληρώνοντας επιτυχώς στόχους για την μείωση της γραφειοκρατίας και την αναβάθμιση της δημόσιας διοίκησης. Για όλη αυτή την επιτυχημένη πορεία που αποδεδειγμένα αποτυπώνεται, είναι δίκαιο να τους αποδοθεί μια ανταμοιβή όχι με αστερίσκους και διακρίσεις, αλλά καθολικά και ισομερώς όπως ακριβώς το σύνολο των υπαλλήλων συνεισφέρει καθημερινά στην ικανοποίηση των πολιτών.