Αρχική Ανάρτηση Αποφάσεων και Πράξεων στο ΔιαδίκτυοΆρθρο 3 Υποχρεώσεις ανάρτησης στο ΔιαδίκτυοΣχόλιο του χρήστη π.κατσαριδης | 13 Δεκεμβρίου 2009, 21:47
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχοντας μια σφαιρική άποψη των προβλημάτων και σχετική εμπειρία απο τις διαδικασίες του δημοσίου και πληροφορική, θα συνιστούσα την ανάπτυξη κεντρικοποιημένης εφαρμογής υπο το Υπουργείο Εσωτερικών και Ηλ. Διακυβέρνισης, όπου ο κάθε φορέας υποβάλει και δημοσιεύει την διοικητική πράξη, η οποία στη συνέχεια δημοσιεύεται στο διαδίκτυο. Οι χρήστες του διαδικτύου μπορούν να τις αναζητήσουν και να τις ταξινομήσουν ανα γεωγραφική περιοχή, κατηγορία φορέα, επιχειρηματικό τομέα κ.λπ. Υπάρχουν βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζονται στην Ευρωπαική Ένωση για παρόμοια θέματα (υποχρέωση δημοσίευσης προκυρήξεων, συμβάσεων, κλπ) διαθέσιμες στο διαδίκτυο http://simap.europa.eu/index_el.htm. Η κάθε διοικητική μονάδα δημοσιεύει την διοικητική πράξη που εκδίδει. Δεν χρειάζονται διοικητικές μονάδες διαφάνειας κ.λ.π. Αντίστοιχες μονάδες παρελθόντων ετών π.χ. απλούστευσης διαδικασιών, ποιότητας και αποδοτικότητας απαξιώθηκαν στη πράξη και έμειναν τα βαρύγδουπα ονόματα. Πάντοτε μια τεχνικο-οργανωτική ανάλυση είναι αναγκαία στη φάση του σχεδιασμού