• Σχόλιο του χρήστη 'Πελαγία Καραπιδάκη' | 16 Σεπτεμβρίου 2024, 17:51

    Επαναφέρουμε τη ΜΟΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ που μπορεί να οδηγήσει στη μείωση κ σε βάθος χρόνου στην απάλειψη του θλιβερού φαινομένου των άστεγων ζώων συντροφιάς και δη των 4.000.000.αυτών. Ήτοι την υποχρεωτική στείρωση των μη άστεγων-δεσποζόμενων ζώων με τις εξαιρέσεις που επιβάλλονται πχ ζώα εκτροφής, άρρωστα και υπερήλικα ή όσα είναι κάτω των 7 μηνών με ορίζοντα εφαρμογής της υποχρεωτικής στείρωσης τα 5 έτη και επανεξέταση.Σε κάθε περίπτωση και αν δε γίνει δεκτή η υποχρεωτική στείρωση προτείνουμε για ευνόητους λόγους η κατηγορία των κυνηγών να υπαχθεί στο άρθρο 4, παρ. 13 του νόμου 4830/21,όπως και οι κτηνοτρόφοι δηλαδή ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ, σήμανση, καταγραφή και εμβολιασμό και στη περίπτωση της επιλογής του DNA το ηλεκτρονικό παράβολο, αμοιβή κτηνιάτρου και έξοδα αποστολής να μην υπερβαίνουν το ποσό των 60 ευρώ, για όλους τους ιδιοκτήτες χωρίς κανένα διαχωρισμό και χωρίς την απαλλαγή των κτηνοτρόφων, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες . Να μην υπάρξει παράταση επιβολής του προστίμου μετά από ένα έτος. Οι συνεχείς παρατάσεις των προθεσμιών απλά καταδεικνύουν ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ το ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟ του νόμου αυτού, ο οποίος πρέπει να τροποποιηθεί το λιγότερο κατά το 80% προς τη κατεύθυνση της πραγματικής και αποτελεσματικής προστασίας των ζώων και της μείωσης των άστεγων.Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.2. Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη. Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ.. Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .3. Είναι απολύτως προκλητική και απαράδεκτη η προτεινόμενη τροπολογία ότι » Σε κάθε περίπτωση, οι δήμοι δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία από τροχαίο ατύχημα που προκαλείται από σημασμένο ή μη αδέσποτο ζώο συντροφιάς.». Αν οι Δήμοι που είναι κρατικοί οργανισμοί και επιδοτούνται και εισπράττουν φόρους κλπ απαλλάσσονται αυτής της ευθύνης τότε πολύ περισσότερο θα πρέπει να απαλλάσσεται ένας εθελοντικός και χωρίς πόρους φιλοζωικός φορέας καθώς και οι ανάδοχοι αδέσποτων ζώων. Ο διαχωρισμός αυτός είναι αντισυνταγματικός αφού το Σύνταγμα ορίζει, ότι Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου και έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις. Επομένως ή θα απαλειφθεί τελείως , όπερ και το σωστό, ή θα συμπεριληφθούν στη τροπολογία οι φιλοζωικοί σύλλογοι και οργανώσεις και οι ανάδοχοι άστεγων ζώων συντροφιάς.