• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ' | 16 Σεπτεμβρίου 2024, 18:48

    Ενα τέτοιο σύστημα, σύμφωνα με τη βιβλιογραφία, προκειμένου να παίξει τον κινητροδοτικό-ενισχυτικό-θετικό ρόλο του και να μη δημιουργήσει πρόσθετες αντιπαλότητες και προβλήματα, απαιτείται αυστηρά να βασίζεται σε όσο το δυνατόν αντικειμενικότερα δεδομένα και η υποκειμενική παρέμβαση να περιορίζεται στο ελάχιστο. Αντιθέτως, με τις συγκεκριμένες διατάξεις καλλιεργείται εμφανώς το υποκειμενικό στοιχείο, ενώ το υπόβαθρο εντός των οποίων πρόκειται να εφαρμοστούν κάθε άλλο παρά παρέχει εχέγγυα αντικειμενικότητας. Στις πιο κρίσιμες παραμέτρους, α) στη Διοίκησή μας, τα οργανωτικά σχήματα δεν έχουν φτάσει ακόμα σε επίπεδο ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ("job evaluation"), με συνέπεια να απουσιάζει το πιο κρίσιμο αντικειμενικό δεδομένο. β) Αφού δεν μπορεί να εκτιμηθεί με σοβαρό τρόπο η συμβολή ενός υπαλλήλου στο παραγόμενο έργο, η εκτίμηση παραπέμπεται στους προϊσταμένους, καταρχήν γενικούς διευθυντές και δευτερευόντως διευθυντές. Ποιούς όμως προϊσταμένους; Αυτούς που κατά 80-90% είναι τοποθετημένοι με ανάθεση και ΟΧΙ ΜΕ ΚΡΙΣΗ κατά σαφή παραβίαση της ισχύουσας νομοθεσίας (ΥΚ 84-86), με συνέπεια να είναι υπό αίρεση η νομιμοποίησή τους και υπό αμφισβήτηση η αξιοπιστία τους. γ) Το ετήσιο Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης που (θα) ορίζει τους επιθυμητούς στόχους, πέραν του ότι δεν έχει εφαρμοστεί μέχρι στιγμής επί 5ετία (2019-2024), είναι αμφίβολο εάν θα κατορθωθεί να εγκριθεί φέτος (για το 2025) και εάν θα είναι τέτοιας ποιότητας που θα επιτρέπει τη συναγωγή στόχων, πρόσφορων για εξέταση και εκτίμηση.