Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη vleioras dimitris | 20 Οκτωβρίου 2009, 09:20
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κι εγώ θεωρώ ότι τα κυβικά και τα υβριδικά δεν είναι πανάκεια. υπάρχουν αυτοκίνητα 1400cc που καταναλώνουν περισσότερο απο κάποια 1600cc. επίσης, τα υβριδικά όταν πιεστούν (λόγω βάρους ή ταχύτητας) χρησιμοποιούν και τον βενζινοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα σε πλήρη ισχύ, οπότε δεν καταναλώνουν λιγότερο απο έναν πετρελαιοκινητήρα αντίστοιχης ιπποδύναμης. Επιπλέον τα υβριδικά είναι αρκετά ακριβά και σε τελική ανάλυση δεν ξέρουμε πόσο μας κοστίζει η χρήση ακριβών υλικών (μπαταρίες), η συντήρηση τους σε βάθος χρόνου και η ανακύκλωση τους. θεωρώ ότι καλύτερο μέτρο σύγκρισης είναι οι εκπομπές ρύπων κάθε αυτοκινήτου κι αυτό γιατί υπάρχουν καινούρια αυτοκίνητα, τα οποία περνούν τις προδιαγραφές EU4 αντί των EU5 που ισχύει για την πλειοψηφία των καινούριων, ενώ έχουν κυκλοφορήσει και μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα που όμως περνούν τις προδιαγραφές EU6. σαφώς και η συγκεκριμένη απόφαση κινείται στο σωστό δρόμο (περιορισμός της κατανάλωσης και των εκπομπών των κρατικών αυτοκινήτων που πρέπει να δώσουν το καλό παράδειγμα), αλλά αφού το κάνουμε, ας το κάνουμε σωστά.