Αρχική Ανάρτηση Αποφάσεων και Πράξεων στο ΔιαδίκτυοΆρθρο 1 Ανάρτηση νόμων και πράξεων στο ΔιαδίκτυοΣχόλιο του χρήστη Ε.Παπαδοπούλου | 15 Δεκεμβρίου 2009, 12:07
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κάποιοι από τους συμμετέχοντες στη διαδικασία της διαβούλευσης θεωρούν πως οι προβληματισμοί σχετικά με τη δυνατότητα των υπηρεσιών να ανταπεξέλθουν στις ρυθμίσεις αυτές, αφορούν στις ικανότητες ή τις διαθέσεις των υπαλλήλων. Θα ήθελα να επισημάνω ότι το προηγούμενο σχόλιό μου δεν αναφέρεται στην προθυμία των συναδέλφων μου να εφαρμόσουν τη ρύθμιση. Αυτό είναι έτσι και αλλιώς υποχρέωσή τους. Αναφέρεται σ'αυτήν την ίδια την οργάνωση της δημόσιας διοίκησης. Από το σχέδιο προβλέπεται η λειτουργία υπηρεσιακών μονάδων, ειδικά γι'αυτόν το σκοπό: 1. Ποιοί θα τις στελεχώσουν; Οι διοικητικοί, οι κτηνίατροι, οι μηχανικοί ή οι γεωπόνοι! Αυτονόητο είναι ότι θα στελεχωθούν από κλάδους της επιστήμης των Η/Υ. Τι γίνεται όμως όταν αυτοί δεν υπάρχουν; 2.Οι αποφάσεις όλων των υπηρεσιακών μονάδων θα πρέπει να αποστέλλονται σε ηλεκτρονική μορφή στην αρμόδια υπηρεσία, για ανάρτηση. Αυτό είναι κάτι απλό. Όταν χρειάστηκε όμως να ζητήσω από όλες τις δ/νσεις της υπηρεσίας μου να μου αποστείλουν κάποια έγγραφα σε ηλεκτρονική μορφή, οι περισσότεροι έκαναν ότι δεν το είδαν και μου έστειλαν μόνο το έγγραφο. Όταν επέμεινα, διαπίστωσα ότι οι μισοί δεν είχαν mail και από αυτούς που είχαν οι περισσότεροι ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ. Οι υπόλοιποι δεν είχαν καν δισκέτα ή cd. Χρειάστηκαν μέρες για να συγκεντρωθεί το υλικό. Προσωπικά αποφεύγω να περιγράφω προσωπικές εμπειρίες στη διαβούλευση. Ο λόγος που το κάνω αυτή την φορά, είναι για να κατανοήσετε την κατάσταση σε κάποιες υπηρεσίες. Πιστεύω ότι η ιδιαιτερότητα και η χρησιμότητα αυτής της διαδικασίας συνίστανται στον εντοπισμό των προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν από την εφαρμογή κάποιων ρυθμίσεων και στην πρόληψή τους, με τις ανάλογες τροποποιήσεις. Όσοι ισχυρίζονται ότι δεν ενδιαφέρονται για την ετοιμότητα των υπηρεσιών, ας σκεφτούν τι θα γίνει αν δεν μπορούν να εκτελέσουν μία ευνοϊκή γι'αυτούς απόφαση, επειδή δεν έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο. Οι όποιες κυρώσεις των υπευθύνων υπαλλήλων δεν αίρουν τις συνέπειες από την καθυστέρηση. Το θέμα είναι να προληφθούν όλα αυτά, όχι να αντιμετωπιστούν εκ των υστέρων. Και επιπλέον, ποιός πιστεύετε ότι μπορεί να είναι υπεύθυνος για την παράλειψη ανάρτησης; Ο αρμόδιος για την ανάρτηση υπάλληλος ή ο συντάκτης του εγγράφου που αμέλησε να το στείλει; Ή μήπως (σε άλλη περίπτωση) ο υπογράφων, που με δόλο το απέκρυψε; Δεν κινδυνολογώ, αναφέρομαι σε καταστάσεις που αντιμετωπίζουμε καθημερινά, με αποτέλεσμα άλλος να φταίει και άλλος να κατηγορείται. Γι'αυτό σε άλλο σχόλιό μου υποστήριξα ότι η πειθαρχική ευθύνη πρέπει να υφίσταται μόνο σε περίπτωση δόλου, ενώ, αν αποδεικνύεται ζημία, πρέπει να προβλέπεται εύλογη αποζημίωση, ανεξαρτήτως υπαιτιότητας του υπαλλήλου. Τέλος, αν και δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις, συμφωνώ με τους συμμετέχοντες που προτείνουν να υποστηρίξετε όλες τις υπηρεσίες με την κατάλληλη εφαρμογή, ώστε να διευκολυνθεί η διαδικασία. Η αυτοδιοίκηση έχει σοβαρό πρόβλημα οργάνωσης. Κοιτάξτε τί έγινε με το σύστημα διοίκησης με στόχους. Ελάχιστες Νομαρχίες εφάρμοσαν το νόμο, γιατί πραγματικά αδυνατούσαν να τον εφαρμόσουν. Και δεν φταίει η έλλειψη προσωπικού γενικά, αλλά η έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού και της κατάλληλης προετοιμασίας.