Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΤΣΕΡΕΜΕΓΚΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 20 Οκτωβρίου 2009, 10:28
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειναι θετικο το γεγονος οτι δινετε βημα στον πολιτη να πει την αποψη του και ελπιζω οτι το ιδιο θα συνεχιστει σε σημαντικοτερα ζητηματα απο το θεμα χρησης των κρατικων αυτοκινητων. Κρινω επισης θετικη την συνολικη παρεμβαση για την χρηση των κρατικων αυτοκινητων πιστευω ωστοσο οτι ειναι ελλειπης σε ενα τουλαχιστον σημειο. Τι ακριβως σκοπευετε να κανετε με ολους εκεινους τους προηγουμενους χρηστες κρατικων αυτοκινητων που μεχρι σημερα ειχαν απλωσει το μακρυ τους χερι στον κρατικο κορβανα? Η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ κυριοι ειναι η βαρια ασθενεια αυτου του κρατους και οσο και εαν προσπαθουμε ολοι να το βοηθησουμε να ορθοποδησει ,οι ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ θα του κατατρωγουν τα σωθικα .!! Δεν ειναι ρεμβασισμος αυτη μου η προσεγγιση ,ειναι επιτακτικη αναγκη του κρατους να απαιτησει την επιστροφη ολων εκεινων των χρηματων που κακως δαπανηθηκαν σε ιδιοτελεις και αλλους σκοπους. Ειμαι βεβαιος οτι για οποιοδηποτε κρατικο αυτοκινητο ειναι δυασαναλογες οι δαπανες κυκλοφοριας,συντηρησης και επισκευης του μεχρι σημερα.Ειμαι επισης βεβαιος οτι εχετε τον τροπο να αποδειξετε το μεγεθος της διαφορας και της διαφθορας.Καντε το λοιπον για οποιονδηποτε μεχρι σημερα χρησιμοποιουσε κρατικο αυτοκινητο!!!Και φυσικα θωρακιστε το κρατος ετσι ωστε να μην εχει κανεις το περιθωριο να ξαναμπει σε αυτην την διαδικασια. Ενα ακομη σημειο στο οποιο θα ηθελα να σταθω ειναι η προμηθεια νεων αυτοκινητων με την μεθοδο LEASING. Η διαδικασια αυτη εχει δυο παραμετρους επιλογης α)ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣ β)ΜΙΣΘΩΣΗ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ. Η πρωτη κρινεται σαφως συμφερουσα καθως και το μηνιαιο μισθωμα ειναι χαμηλοτερο και ο στολος των αυτοκινητων ανανεωνεται καθε τρια ή τεσσερα χρονια, εχοντας καλυψει με το μισθωμα αυτο ολη την συντηρηση και επισκευη των αυτοκινητων. Φυσικα η συμφωνια με την εταιρια ενοικιασεων που θα αναλαβει ολη την διαδικασια θα πρεπει να τυχει απολυτου ελεγχου απο εντελως αδιαβλητη επιτροπη ωστε να μην υπαρχουν τα περιθωρια λαδωματων ,προμηθειων και λοιπων αμοιβων κατω απο το τραπεζι. Καλη επιτυχια στο δυσκολο εργο που αναλαβατε !