Αρχική Ανάρτηση Αποφάσεων και Πράξεων στο ΔιαδίκτυοΆρθρο 6 Διαδικασία ανάρτησης στο ΔιαδίκτυοΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΗΣ | 24 Δεκεμβρίου 2009, 17:12
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο ΝΟΜΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΤΟΝΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΣΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. Κατα την γνωμη μου θα πρεπει να υπάρχει καλή οργάνωση της Μονάδας Διαφάνειας που θα λειτουργήσει σε κάθε δημόσια υπηρεσία. Μερικές πρακτικές επισημάνσεις αν θελουμε να αξιοποιήσουμε την υπάρχουσα υποδομή των Υπηρεσιών σε πρώτη φάση : 1. ΣΥΓΚΕΝΤΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΟΠΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ "ΕΡΜΗΣ". 2. ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΏΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (Χρόνική περίοδος που θα μένουν οι αποφάσεις αναρτημένες στο διαδίκτυο, σε ποιά μορφή, με ποιό τρόπο θα εμφάνίζονται, με ποιό τρόπο θα γίνεται η εύκολη αναζήτηση απο τους πολίτες κλπ 3. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ωστε να εξεληχθούν οι διαδικτυακοί τους τόποι για να υποστηρίζουν βάσεις δεδομένων εγγράφων και ίσως νέοι ή αναβαθμισμένοι servers. πχ στις Γενικές Γραμματείες των Υπουργείων και των Περιφέρειών εκτιμάται οτι θα αναρτώνται περί τις 10.000 αποφάσεις το χρόνο ισως και περισσότερες !!. Κατανοώ οτι θα είναι δύσκολή σήμερα η εξέυρεση πόρων για νέες υπόδομές που θα χρειασθούν οι Υπηρεσίες σίγουρα.