Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ ΓΙΑΒΑΣΟΓΛΟΥ | 20 Οκτωβρίου 2009, 10:05
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μείζον πολιτική της κυβέρνησης σχετίζεται με την πράσινη ανάπτυξη, στα πλαίσια αυτής της πολιτικής για την πραγματοποίηση οικονομίας και για την κατά το δυνατόν μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης εξεδόθει και η υπουργική απόφαση. Το ξέρετε ότι στις ΗΠΑ η GM πήγαινε για κλείσιμο και ένας λόγος ήταν η ανοδος της τιμής της βενζίνης που καθιστούσε ασύμφορη πλέον την χρήση των θηριωδών SUV που κατασκεύαζε. Ετσι λοιπόν στα πλαίσια της αναδιάρθρωσης στράφηκε στην υβριδική τεχνολογία και έτσι σώθηκε αφού μπήκε σε καθεστώς ελεγχόμενης πτώχευσης. Νομίζω ότι στα πλαίσια της πράσινης ανάπτυξης θα πρέπει να εξετασθεί και το ενδεχόμενο κατασκευής στην Ελλάδα ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα οποία θα χρησιμοποιούνται εντός της Αθήνας από κρατικούς λειτουργούς.Στην επαρχία θα μπορούσαν να χρησιμοποιούνται και τα κρατικά πετρελαιοκίνητα τζιπ από τις Νομαρχίες. Καλό θα ήταν να δοθεί και το μήνυμα για την χρησιμοποίηση των μαζικών μέσων μεταφοράς από υπουργούς. Η συμμετοχική δημοκρατία είναι υπέρτατη λειτουργία γιατί η κοινή συνισταμένη της ΄βούλησης του Λαού είναι προς την σωστή κατευθυνση. Η Ανοικτή Διακυβέρνηση με την συμμετοχή του Λαού μέσω διαδικτύου είναι μια μορφή άμεσης Δημοκρατίας όπως υπήρχε στην Αρχαία Αθήνα. Επίσης εκείνο που προτείνω είναι να απαλλαγούν από το ειδικό τέλος κατανάλωσης τα υβριδικά αυτοκίνητα.