Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Βασίλης | 20 Οκτωβρίου 2009, 10:50
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να σχολιάσω δύο προτάσεις που άκουσα χθες στις ειδήσεις σχετικά με τα κρατικά αυτοκίνητα: 1) Κάποιος έγραψε ότι δεν έχει σημασία πόσα κυβικά είναι το αυτοκίνητο, αλλά πόσους ρύπους έχει. Σωστή παρατήρηση, όμως όσο πιο πολλά κυβικά είναι το αυτοκίνητο τόσο περισσότερη βενζίνη θα καταναλώνει και τόσο περισσότερους ρύπους θα παράγει. Πιστεύω ότι δε χρειάζεται το κρατικό αυτοκίνητο να είναι πάνω από 1600κυβικά. Τώρα, υπάρχουν πολλές εταιρίες που πουλάνε αυτοκίνητα με 1600κυβικά, και είναι πολύ εύκολο να βρείτε τα αυτοκίνητα που έχουν τους χαμηλότερους ρύπους. 2) Κάποιος έγραψε ότι δε συμφέρει να αγοράσεις υβριδικό αυτοκίνητο γιατί πρέπει κάθε 3 χρόνια να αλλάζει την μπαταρία. Έχω υβριδικό αυτοκίνητο, και όταν το αγόρασα μου είπαν ότι η μπαταρία θεωρείται μηχανικό μέρος του αυτοκινήτου και έχει 8 χρόνια εγγύηση. Εκτός και αν με κορόιδεψαν, ο κύριος που έκανε το παραπάνω σχόλιο έχει κάνει λάθος. Τώρα όσο αφορά την πρωτοβουλία σας να αντικαταστήσετε τα παλιά αυτοκίνητα, μπορώ να πω ότι είναι μια καλη αρχή. Όμως, τα χρήματα και οι μίζες δεν βρίσκονται στα αυτοκίνητα, αλλά .... Γιατί δεν ξεκινάτε από το σύστημα υγείας... το οποίο είναι μια μαύρη τρύπα. Δισεκατομμύρια ευρώ σπαταλούνται κάθε χρόνο στην υγεία, και στα ταμεία, και τελικά αναγκαζόμαστε να πάμε σε ιδιώτες γιατρούς για να εξεταστούμε