• Σχόλιο του χρήστη 'Μανώλης Κουμελάκης' | 19 Οκτωβρίου 2009, 14:13

    Χρήσιμο το μέτρο και μπράβο σας. Φυσικά αποσκοπεί στην περιστολή της σπατάλης του δημοσίου χρήματος. Κάτι άλλο, ακόμα σημαντικότερο (πλην όμως όχι τόσο "δημοσιογραφικό") το έχει επεξεργαστεί κανείς; Τη δυνατότητα χρήσης από δημοσίους υπαλλήλους που μετακινούνται για υπηρεσιακές ανάγκες με το ΙΧ αυτοκίνητό τους! Όχι όμως όπως συμβαίνει σήμερα, που δίδεται αποζημίωση 0,15 ευρώ/χλμ, αποζημίωση που έχει οριστεί πριν δεκαπέντε και πλέον έτη! Πρακτικά, ένας Δ.Υ. "μπαίνει μέσα" (αν συνυπολογιστούν εκτός από τα καύσιμα και η φθορά του οχήματος, αλλά και ο κίνδυνος ζημιάς), συνεπώς δεν έχει κανένα κίνητρο να χρησιμοποιήσει το δικό του όχημα. Αποτέλεσμα: - αγορά από το Δημόσιο αεροπορικών/σιδηροδρομικών εισιτηρίων (για μακρινούς προορισμούς) - μίσθωση ενοικιαζόμενου οχήματος για όσες ημέρες διαρκέσουν οι υπηρεσιακές ανάγκες ΚΟΣΤΟΣ: ΔΙΠΛΑΣΙΟ ή ΤΡΙΠΛΑΣΙΟ σε σχέση με τη χρήση ΙΧ αυτοκινήτου. Η σπατάλη προφανής. Αν διπλασιαστεί (σε 0,30 ευρώ/χλμ) η αποζημίωση, τότε και οι δημόσιοι λειτουργοί θα έχουν κίνητρο να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητό τους και το κράτος θα εξοικονομήσει ΠΟΛΥ σημαντικά ποσά. Ευχαριστώ.