Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Στεφανος Τ | 20 Οκτωβρίου 2009, 11:39
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
-Καταρχην δεν λεει οτι ειναι υποχρεωτικο να ειναι υβριδικο, μπορει απλα να ειναι φιλικο προς το περιβαλλον. Ομως για ενα αυτοκινητο 1600κ.ε. υπαρχουν πολλες επιλογες. Ενα Μερσεντεζ 1,6 με 34000 ευρω και ενα αλλο 1,6 με τιμη απο 16-17000 ευρω (δλδ τα διπλά). Μηπως θα επρεπε να το κοιταξουν και αυτο; -Επισης διαφωνω και με το σημειο του αρθρου: "Των συζύγων αποβιωσάντων Πρωθυπουργών". Μου φαινεται λιγο κωμικοτραγικο. -Και κατι τελευταιο. Επειδη ξερω οτι θα προτιμησουν φτηνα αυτοκινητα (οπως πχ με την αναθεση των αυτοκινητων της ΕΛΑΣ πριν λιγα χρονια), απο προσωπικη εμπειρια ξερω οτι στα χερια τους δεν θα κρατησουν και πολυ λογο κακης χρησης και συντηρησης. Οποτε με την μειωση του κυβισμου παλι δεν λυνονται ολα. Παντως καλη η αρχικη προσεγγιση του θεματος απο την κυβερνηση.