• Σχόλιο του χρήστη 'Evans C' | 20 Οκτωβρίου 2009, 12:35

    Α. Γενικά Κατ' αρχάς συγχαρητήρια για την προσπάθεια. Επιτέλους η συμμετοχική δημοκρατία γίνεται πράξη και η κυβέρνηση διαχωρίζεται από το κόμμα. Θα πρότεινα να υπάρχει δυνατότητα αξιολόγησης των σχολίων (με αστεράκια) σε δύο επίπεδα: (α) Σχέση με το θέμα [ώστε να καταψηφίζονται τα άσχετα με το ζήτημα σχόλια] και (β) Συμφωνία με τα γραφόμενα [ώστε να υπερψηφίζονται οι προτάσεις που βρίσκουν απήχηση]. Επίσης θα πρότεινα τη δημιουργία ενός συτσήματος τύπου wikipedia όπου ο καθένας θα μπορούσε να διορθώσει το κείμενο υπό διαβούλευση. Καλό θα ήταν αυτό να είναι διαθέσιμο μόνο σε registered members που έχουν π.χ. τουλάχιστον 1 χρόνο συμμετοχής, ώστε να αποφεύγονται ή καταχρήσεις. Πιστεύω ότι η ποιότητα του νομοθετικού έργου θα βελτιωνόταν αρκετά και θα μειώνονταν οι ασάφειες και τα παραθυράκια. Τέλος, στο πεδίο σχολίων καλό θα ήταν να υπάρχουν οδηγίες για αυτούς που δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας (π.χ. δεν γραφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ, απαντάμε to the point, δεν μιλάμε για άσχετα θέματα) και να ζητούνται και συγκεκριμένες προτάσεις. Β. Ειδικά 1. Η αγορά υβριδικών μπορεί να περιμένει μέχρι να ωριμάσει η αγορά, να πέσουν οι τιμές και να βελτιωθεί η τεχνολογία. Σε ένα - δυο χρόνια θα έχουμε τεράστια διαφορά. 2. Η αγορά υβριδικών να γίνει απευθείας από τις τις εταιρείες (με δημόσιοα, φυσικά, διαγωνισμό) και όχι από διάφορους τοπικούς μεσάζοντες. Επίσης θα πρέπει να υπάρξει ειδική συμφωνία για ανταλλακτικά και συντήρηση σε κεντρικό επίπεδο. 3. Τα ήδη υφιστάμενα αυτοκίνητα να είναι εξοπλισμένα με gps που ενδεχομένως να μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο (είναι απλή τεχνολογία) σε ένα κεντρικό γραφείο (και ίσως και website) τη θέση τους και τον προορισμό τους με περαιτέρω Link για το που ανήκει το αυτοκίνητο αυτό και περιγραφή του λόγου που κινείται. Έτσι θα είναι εφικτός ο ουσιαστικός έλεγχος και σε κεντρικό, αλλά και σε υπηρεσιακό επίπεδο. Ομοίως, θα είναι εύκολο να δει κανείς στατιστικά στοιχεία (π.χ. πόσες φορές το αυτοκίνητο ήταν κοντά στο σπίτι υπηρεσιακού παράγοντα και αν κινείται εκτός ώρες υπηρεσίας). Γενικά, οι λόγοι κίνησης κάθε οχήματος θα πρέπει να μπαίνει σε κεντρικό website, ώστε να είναι εφικτός ο έλεγχος από τον κάθε πολίτη (Γενικά - δώστε στον πολίτη την εξουσία να ελέγχει εύκολα και άμεσα). Τα δεδομένα κίνησης θα πρέπει να αποθηκεύονται κεντρικά και όχι π.χ. απλώς στη μνήμη του gps (που φυσικά κανείς δε θα τα ελέγχει). 4. Κάθε διαδρομή που είναι να γίνει να μπαίνει ως προορισμός στο gps και να φαίνονται όλες δημόσια (με εξαίρεση αυτές για τις οποίες συντρέχουν λόγοι ασφαλείας - π.χ. περιπολικά που θα φαίνονται μόνο σ υπηρεσιακά)σε κεντρικό site. Έτσι θα μπορεί π.χ. κανείς να δει ότι το χ αυτοκίνητο αύριο θα πάει από την Αθήνα στη Βούλα και θα μπορεί άλλη υπηρεσία που έχει ίδιο προορισμό να στείλει τον υπάλληλό της με αυτό (κοινή χρήση - μείωση κόστους). 5. Οι αστυνομικές αρχές που θα σταματούν τα αυτοκίνητα θα έχουν δικαίωμα να ελέγξουν αν το Gps λειτουργεί και στέλνει θέση και θα υπάρχει ποινή αν λείπει. 6. Η χρήση gps θα μπορούσε να βελτιώσει τη εν γένει διαχείριση στόλου - π.χ. να έρχεται το εκάστοτε κοντινότερο νοσοκομειακό. Σκεφτείτε να είχαμε gps στα λεωφορεία και από το κινητό μας να ξέραμε πόσο μακριά είναι από τη στάση όπου περιμένουμε ή πόση ώρα χρειάζεται στατιστικώς για να πάει από το σημείο Α στο σημείο Β. 7. Τα οχήματα αυτά θα μπορούν να στέλνουν σε πραγματικό χρόνο και δεδομένα κίνησης στους δρόμους. Μακάρι αυτά να ληφθούν υπόψη. Σημειώστε ότι το μεγάλο στοίχημα είναι να δείξετε στους πολίτες ότι δεν τους δίνετε απλώς τη δυνατότητα να πουν (έτσι για να την πουν) την γνώμη τους, αλλά ότι τη διαβάζετε επίσης. Αλλιώς θα πάψουν να τη λένε. Για αυτό στα αποτελέσματα της διαβούλευσης θα πρέπει να γίνεται αναφορά στις διάφορες ιδέες που προτάθηκαν και για ποιο λόγο αυτές απορρίπτονται. Ευχαριστώ,