Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΕΡΖΗΣ | 20 Οκτωβρίου 2009, 12:09
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το Ελληνικό Δημόσιο πρέπει να αποκτά συνολικά για τις ανάγκες του τα αυτοκίνητα με leasing μετά από δημόσιο διεθνή διαγωνισμό. Η διάρκεια της μίσθωσης των οχημάτων πρέπει να είναι από 3-5 χρόνια και η συνολική διάρκεια της σύμβασης με την εταιρία για 15 χρόνια. Είναι αυτονόητο πως τα οχήματα Προέδρου Δημοκρατίας , Πρωθυπουργού , Υπουργών , Υφυπουργών , βουλευτών , Ανωτάτων Αξιωματικών , Θρησκευτικών ηγετών , Ανωτάτων δικαστικών θα είναι οχήματα ειδικών προδιαγραφών, όλοι οι υπόλοιποι θα έχουν ίδια αυτοκίνητα μέχρι 1600 κ.ε.(κατηγορίας μικρομεσαία ). Ευνόητο πως και οι φορείς τοπικής Αυτοδιοίκησης εντάσσονται στην παραπάνω κατηγορία δηλ : αυτοκίνητα μέχρι 1600 κ.ε.(κατηγορίας μικρομεσαία ). Σχετικά με τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι σε δημόσιες υπηρεσίες ή ΙΚΑ πχ για εργασίες εντός αστικών περιοχών θα είναι οχήματα μέχρι 1200κε (μικρά). Επίσης τα αυτοκίνητα δημοσίου ενδιαφέροντος στο σύνολο τους πρέπει να έχουν ενιαίο χρώμα και πινακίδες ευδιάκριτες έτσι ώστε να μην μπορεί ανεξέλεγκτα ο κάθε αναρμόδιος να το κυκλοφορεί. Φυσικά προκειμένου να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας πρέπει η σύμβαση να περιλαμβάνει την συντήρηση , αντικατάσταση του οχήματος σε περίπτωση βλάβης και την ασφάλιση τους από κάθε κίνδυνο. Τέλος πιστεύω πως πρέπει να γίνει κατανοητό πως το prestige του Δημόσιου Λειτουργού δεν χτίζεται από το αυτοκίνητο αλλά από το έργο που προσφέρει στην κοινωνία.