• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Α. Παγώνης' | 20 Οκτωβρίου 2009, 12:57

    Η υποβολή αντικειμενικών προτάσεων στην υπό σύνταξη Υπουργική Απόφαση, διαφαίνεται δύσκολη, αν όχι ανέφικτη. Τούτο διότι. Το αντικείμενο αυτής αφορά, όπως περιγράφεται, στην «Καθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξεις». Μια προσεκτι¬κότερη ματιά στο περιεχόμενο της απόφασης, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το κέντρο βάρους της Απόφασης, εστιάζεται στους δικαιούχους. Καθόλου στη χρήση των κρατικών αυτοκινήτων, όπου το μεγάλο πρόβλημα της δαπάνης, κίνησης και συντήρησης αυτών, για να μην αναφέρουμε και περιβαλλοντικής μόλυνσης. Συνεπώς, οι δικαιούχοι μέσα από οποιαδήποτε νομοθετική ρύθμιση και αν προκύ¬ψουν αυτοί, ρυμουλκούν και την παραχώρηση αντίστοιχων οδηγών, με αποτέλεσμα το οικονομικό διογκωμένο πρόβλημα να μετατρέπεται και σε κοινωνικό, με εξαίρεση τις λίγες περιπτώσεις, όπου ο χρήστης είναι και οδηγός. Οι οικονομικές απολαβές των οδηγών, μέσω υπεροριών και οι συνταξιοδοτικές αποδοχές αυτών, είναι ιδιαίτερα υψηλές. Εκτιμώ λοιπόν ότι για να σχολιάσει κανείς σοβαρά το θέμα, (περιορισμός κρατικών δαπανών μέσω περιστολής ακριβών κρατικών αυτοκινήτων) πρέπει να αναζητήσει στοιχεία αφανή εν προκειμένω, όπως κόστους αγοράς, κατανάλωσης, συντήρησης αλλά και λειτουργίας των υπηρεσιών εξυπηρέτησης των δικαιούχων. Σε αυτή την αναγωγή θα πρέπει να παρουσιαστούν και όλα τα στοιχεία άλλων εμπλεκομένων Νόμων και Διατάξεων που στη παρούσα Υπουργική Απόφαση, θίγονται ακραιφνώς. Θεωρώ ως εκ τούτου ότι σχόλια με έλλειψη στοιχείων, θα είναι μία έκφραση «αποθημένων» μου. Η δημόσια διαβούλευση της Υπουργικής Απόφασης καίτοι ορθή, εμπεριέχει τον κίνδυνο παραπλανητικών εισηγήσεων, ακόμα και από τους αρμοδίους φορείς του Υπουργείου, εφόσον δεν υποστηρίζεται από στοιχεία. Κατά την άποψή μου, το αντικείμενο εμπίπτει στη ψυχολογία του Έλληνα χρήστη αυτών των μέσων. Όπως γνωρίζουμε, ούτε τα κυβικά του αυτοκινήτου αποτελούν κριτήριο χρήσης, ούτε η κατανάλωση καυσίμου, επίσης. Κριτήριο θα πρέπει να είναι ο σεβασμός του δημόσιου χρήματος, από κάθε χρήστη αυτών των μέσων μετακίνησης. Αυτή τη ψυχολογία Κύριε Υπουργέ, προσπαθήστε να αλλάξετε. Αυτή η αλλαγή μπορεί να επιβληθεί με πολλούς τρόπους, όπως αναφέρονται μερικοί παρακάτω: • Με τον αυστηρό έλεγχο των δρομολογίων των αυτοκινήτων • Με την κατάργηση κάθε νομοθετικού στοιχείου που ανατρέπει ή επιτρέπει υπερβάσεις εξόδων κατανάλωσης και συντήρησης • Με τη δημοσιοποίηση στοιχείων των οδηγών/αυτοκινήτο και των απολαβών αυτών από τις υπερωρίες και τέλος Δώστε στον κόσμο των υπευθύνων για αυτά τα θέματα του Υπουργείο σας, να καταλάβουν ότι, η κατανάλωση οξυγόνου που κάνει ένα αυτοκίνητο που διατρέχει την απόσταση από Αθήνα στην Θεσσαλονίκη, είναι σε ποσότητα όση καταναλώνει ένας άνθρωπος σε όλη του ζωή, πεθαίνοντας στα 80του χρόνια. Μόνο τότε θα καταλάβουμε γιατί ο οδηγός των αστικών λεωφορείων αφήνει σε λει¬τουργία τη μηχανή του αυτοκινήτου περιμένοντας να έρθει ο χρόνος εκκίνησής του από την αφετηρία, γιατί για επουσιώδεις λόγους κινούνται τα κρατικά αυτοκίνητα ή όταν αναμένουν το δικαιούχο ο οδηγός με τη χρήση κλιματισμού διατηρεί τον κινητήρα σε λειτουργία, γιατί υποχρεωνόμαστε να δημιουργούμε νέους νόμους που επικαλύπτουν τους προηγούμενους, γιατί η αστυνομία επιτρέπει να κινούνται κρατικά και ιδιωτικά αυτοκίνητα υπαλλήλων της βουλής στις λεφοριολωρίδες μπροστά στο Σύνταγμα, εξερχόμενα του χώρου στάθμευσης της Βουλής, γιατί....,γιατί.... Κύριε Υπουργέ. Ξεκαθαρίστε τους νόμους. Επιβάλετε την εφαρμογή τους καθιερώ¬νοντας διαδικασίες και όλα τα καλά έπονται. Δεν αρκεί καμιά διαβούλευση. Απαιτείται καλό και άξιο επιτελείο που με διαδικασίες να επιβάλλεται στους χρήστες και στους κρατικούς οργανισμούς διαχείρισης αυτών των μέσων.