• Σχόλιο του χρήστη 'Μλιαράκης Εμμανουήλ' | 20 Οκτωβρίου 2009, 12:02

    Πιστεύω ότι είναι καιρός πλέον να φύγουμε από την στρεβλή κατηγοριοποίηση των αυτοκινήτων βάση των κυβικών εκατοστών των κινητήρων τους. Το σωστότερο θα ήταν να επιλεγούν αυτοκίνητα με γνώμονα το είδος του καυσίμου και τους εκπεμπόμενους ρύπους. Θα μπορούσε μάλιστα να καθοριστεί και όριο μεγέθους ή ακόμα και είδος αμαξώματος. Γιατί ένα κρατικό αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι ηλεκτρικό; Γιατί για κινήσεις ιδίως εντός αστικών κέντρων να μην προμηθευτούμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσαρμοσμένα στις ανάγκες κάθε υπηρεσίας σε συνεργασία πιθανά (ακόμα και με μερική κατασκευή του) με κάποιο ανώτατο εκπαιδευτικό μας ίδρυμα; Γιατί όχι σε πολυμορφικά ή διπλοκάμπινα αν οι ανάγκες το επιβάλουν; Τα περισσότερα κρατικά κτήρια έχουν επαρκείς χώρους στάθμευσης όπου θα μπορούσαν να φορτίζουν τα αμάξια τα βράδια για να τα βρουν φορτισμένα οι χρήστες τους το πρωί. Το παράδειγμα τον ΤΑΧΙ στην Αγγλία είναι πολύ αντιπροσωπευτικό. Τι θα λέγατε για ένα αυτοκίνητο αποκλειστικά για χρήση από τους κρατικούς μας λειτουργούς με μοναδικό σχήμα σήμα α κατατεθέν της χώρας μας; Τελικά όμως οι συνολικές εκπομπές ρύπων θα πρέπει να είναι το τελικό κριτήριο επιλογής κρατικών αυτοκινήτων. Ας καίνε ότι καύσιμο θέλουν (πετρέλαιο, υβριδικά, ηλεκτρικά φυσικό αέριο κλπ) φτάνει πχ να καίνε κάτω από 6 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και να έχουν ρύπους σε διοξείδιο του άνθρακα κάτω των 100γρ./χλμ. Ας γίνουμε ποιο αποτελεσματικοί και ας μην μένουμε μόνο στον τύπο. Καλή επιτυχία εύχομαι γιατί τα πράγματα δεν είναι εύκολα.