Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Χρήστος Καλφούντζος | 20 Οκτωβρίου 2009, 13:28
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ελλάδα δεν ειναι μονο η Αθήνα. Επιτέλους παρτε το χαμπαρι. Οποιος λέει να χρησιμοποιουν τα ΜΜΜ οι εκαστοτε κυβερνητικοι/Νομαρχιακοι/Δημοτικοι υπάλληλοι εχει ως χωρα την Αθηνα οι υπόλοιποι ζουν αλλου σε αλλο κρατος. Ισως τελικα ειναι σκοπιμο να σας ενημερωσω οτι υπαρχουν δήμοι στην χωρα μας που εχουν χωριά 1:30 και 2 ωρες μακρια απο την εδρα του δήμου, ευκολα ή δυσκολα προσβασιμα. Το δε χειμωνα παρτε το 1600 αμαξι σας (απλό και οχι 4χ4) ή το ΜΜΜ και καντε μια επισκευψη να δουμε ποτε και αν θα φτασετε. Επίσης ποιος απο εσας που το προτείνει θα δεχοταν να χρησιμοποιει το προσωπικο του ΙΧ για την υπηρεσια του και μαλιστα (συμφωνα με μερικους) να πληρωνει και τα εξοδα ο ιδιος. Αυτοι που λενε αυτα ειναι και οι πρωτοι που θα αγανακτουσαν αν τους υποχρεωνε ο εργοδοτης τους να το κανουν και απλα δεν θα το εκαναν. Νομιζω οτι καποιες προτασεις ειναι στην σφαιρα της γραφικοτητας ή της αγνοιας. Τελος καποια αυτοκινητα πρέπει να ειναι ειδικων προδιαγραφων (ασφαλειας ή δυνατοτητων κινησης) Τα ζητουμενα για μενα ειναι 1. Να μην μπορει ο καθενας να εχει κρατικο αυτοκινητο. Αυστηρος καθορισμος και αιτιολογηση για το λογο και το ειδος του Κ.Ο* που ζητανε οι υπηρεσιες. 2. Να μην μπορει ο καθενας να χρησιμοποιει αλόγιστα το κρατικο ΙΧ αλλα αποκλειστικα για υπηρεσιακους λόγους. Αυτο θα πρέπει οι υπευθυνοι να βρουνε τροπο να το ελέγχουν (ισως ενα βιβλιο κινησης οχηματος που θα αναγραφουν τον λογο μετακινησης και τα χλμ απο την εδρα του οχηματος. Με το κοντερ του οχηματος μπορει να γινει ευκολος ελεγχος.) 3. Τα Κ.Ο. που προοριζονται αποκλειστικά για αστική χρήση μεταφορας προσωπικου να ειναι μικρου κυβισμου με πολυ μικρη καταναλωση (υβριδικα,ηλεκτρικα ή οτι αλλο) 4. Πλην ειδικών Κ.Ο. τα αυτοκινητα υψηλών θέσεων οπως βουλευτες, Γ.Γ, Νομαρχες κλπ δεν χρειάζεται να ειναι υποχρεωτικα mercedes, bmw κ.α Να κοθορίζεται το οχημα και απο την αξία του και οχι μονο απο τον κυβισμό του. (πχ οι βουλευτες να εχουν οχήματα μεχρι 1.8 cc ή 2.0 cc αλλα και αξίας μεχρι 30.000€)και αγορασμενα απο την βουλή οπως τωρα με τον συμφεροτερο τροπο και αντικατάσταση καθε ν χρόνια ή καθε ν χιλιομετρα. Επισης ελεγχος της καταστασης του Κ.Ο. και ποινες για την μη σωστη χρηση του. Επειδη δεν ειναι δικο μας δεν σημαινει οτι θα πρέπει και να το σπαμε. και τελος ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΧΙ ΑΣΥΛΙΑ ΣΤΟΝ Κ.Ο.Κ. ΤΩΝ Κ.Ο. δεν ειναι αυτοι αφεντες και εμεις δουλοι. Μακαρι να αλλαξει κατι. * Κ.Ο=Κρατικο οχημα