Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Νώντας Τσακνάκης | 20 Οκτωβρίου 2009, 13:59
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρώτα-πρώτα,πολύ θετική η πρωτοβουλία της ανοικτής επικοινωνίας Πολιτείας και Πολιτών. Δείχνει σεβασμό προς τον πολίτη. Τώρα, επί του προκειμένου: Συμφωνώ απόλυτα με την πρόθεση περιορισμού της σπατάλης των φόρων που πληρώνουμε, από κάποιους γαλαντόμους (με τα δικά μας χρήματα) κρατικούς αξιωματούχους. Πιστεύω όμως: 1) ότι κριτήριο για την επιλογή αυτοκινήτων του Δημοσίου δεν πρέπει να είναι ο κυβισμός του κινητήρα (1600cc), αλλά η κατανάλωση (π.χ. 6 λιτρα στα 100 χλμ ή 140 γραμ. CO2 ανά χλμ - ή όποιο άλλο όριο αποφασισθεί). 2) Τα υβριδικά ΔΕΝ είναι πάντα πιό οικονομικά. Υπάρχουν αντίστοιχα αυτοκίνητα (κυρίως πετρελαιοκίνητα) που είναι εξ ίσου, ή και περισσότερο οικονομικά, ιδίως εκτός πόλης. 3)Τα υβριδικά στην πραγματικότητα είναι σημαντικά ακριβότερα από αντίστοιχα συμβατικά-νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα, αν συγκρίνουμε την εργοστασιακή τιμή και όχι την τελική. Κι αυτό διότι τα υβριδικά δεν επιβαρύνονται με το Τέλος Ταξινόμησης, εν αντιθέσει με τα συμβατικά και εξ ίσου οικονομικά. Δεν γνωρίζω άν το Δημόσιο πληρώνει Τέλος Ταξινόμησης, αλλά ακόμη και άν το πληρώνει, επιστρέφει στα ταμεία του τελικά. Αρα εκείνο που ενδιαφέρει είναι η εργοστασιακή τιμή και όχι η τιμή καταναλωτή. Ευχαριστώ και καλή επιτυχία στις προσπάθειες περιστολής της σπατάλης.