• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Γαλανάκης' | 20 Οκτωβρίου 2009, 13:44

    Το μεγάλο πρόβλημα με τα κρατικά αυτοκίνητα δεν είναι τόσο πολύ η αντικατάσταση των καινουργιων, όσο η συντήρηση και διανομή του υπάρχοντος στόλου. Γενικά πρέπει να αξιολογήσουμε τα κριτήρια με τα οποία κάποιος δικαιούται να λάβει κρατικό αυτοκίνητο. Όταν πρωτοκαθιερώθηκε το μέτρο τα αυτοκίνητα ήταν ελάχιστα και μοναδικό δικαίωμα της οικονομίκης ελιτ της χώρας. Σήμερα μπορείς να αγοράσεις ΙΧ με μηδαμινό κόστος σχεδόν. Αυτό συνεπάγεται ότι οι περισσότεροι (ή όλοι) οι τωρινοί δικαιούχοι έχουν ήδη ιδιωτικό αυτοκίνητο. Ένας απλός τρόπος θα ήταν η διαστάυρωση των στοιχείων του Υπ.Μεταφορών με την λίστα των δικαιούχουν (π.χ. αν ο δικαιούχος, σύζυγος ή συγγενης 1ου βαθμού είναι κάτοχος ιδιώτικου αυτοκινήτου (άδεια κυκλοφορίας) , τότε δεν πρέπει να λαμβάνει κρατικό αυτοκίνητο. Εννοείται ότι οι υπουργο πρέπει να λαμβάνουν για λόγους ασφαλείας και πρεστίζ αυτοκίνητα για τα οποία οι επιλογές σε ecofriendly μοντέλα μετρούνται στο ένα χέρι.