• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑΣ' | 20 Οκτωβρίου 2009, 13:40

    Καλημέρα σας, Καταρχάς να πώ και εγώ με την σειρά μου ότι η πρωτοβουλία της διαβούλευσης αλλά και η δημοσίευση των υπουργικών αποφάσεων στο διαδύκτιο είναι σίγουρα ένα βήμα μπροστά για την δημοκρατία μας. Το συγκεκριμένο σχέδιο υπουργικής απόφασης βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο. Γιατί αν μη τι άλλο είναι μια έμπρακτη απόδειξη της προσπάθειας μείωσης των δαπανών προς το κοινό ώφελος. Συμφωνώ απόλυτα με την καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού των κρατικών αυτοκινήτων. Νομίζω κάτι μεταξύ 1600 – 1800 cc θα ήταν λογικό. Ποιό σημαντικό για εμένα όμως δεν είναι τόσο τα κυβικά όσο η τιμή αγοράς. Προτείνω να τεθεί ένα πλαφόν το οποίο θα γνωρίζει ο κάθε δικαιούχος και βάση αυτού να πέρνει διάφορες προσφορές. Επίσης συμφωνώ με την μείωση του αριθμού των καρτικών αυτοκινήτων. Αυτό ίσως να μπορούσε να επιτευχθεί καλύτερα εάν δημιουργόταν έας οργανισμός όπως οι αντίστοιχοι ενοικίασης αυτοκινήτων, ο οποίος θα ήταν υπεύθυνος να συλλέγει όλες τις αιτήσεις και βαση αυτών να διανέμει τα αυτοκίνητα για κάποια χρονικά διαστήματα. Αυτός ο οργανίσμός θα μπορούσε να είναι υπεύθυνος για τους αναγκαίους έλεγχους, επισκευές και την αντικατάσταση αυτών όταν και όποτε θα ήταν αναγκαίο. Το παραπάνω θα μείωνε πολύ (αν λειτουργήσει σωστά) τα έξοδα για ανταλακτικά, ελέγχους κτλ όπου σε πολλές περιπτώσεις είναι μάλλον περίεργα. Τέλος, θα αναφερθώ στους Ελληνικούς δρόμους, που σίγουρα δεν είναι το θέμα μας,αλλά έχει άμεση σχέση με την ποιότητα των οχημάτων αλλά και την κατανάλωση καυσίμων. Δεν θα γράψω πολλά. Μόνο ότι αυτή είναι επίσης μια μεγάλη πληγή για τους Έλληνες. Θα πρότεινα και θα περίμενα στα πλαίσια της εξοικονόμησης χρημάτων, αλλά και βελτίωσης της ποιότητας ζωής μας να ασκήσετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερες πιέσεις και ελέγχους προς όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές. Ευχαριστώ πολύ. Μετά τιμής, Παναγιώτης Δημήτρουλας