• Σχόλιο του χρήστη 'Ναουμ (Μακης) Ματσας' | 20 Οκτωβρίου 2009, 13:05

    Κατ'αρχην, καλη αρχη. Σκεψεις-παρατηρησεις 1) το κριτηριο δεν ειναι κατ'αναγκη ο κυβισμος.Τα ορια που τιθενται πρεπει να ειναι ενας συνδυασμος καταναλωσης και εκπεμπομενων ρυπων. Δεν πρεπει να αποκλεισθουν τα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα ,γιατι οι συγχρονοι πετρελαιοκινητηρες δεν ρυπαινουν,ειναι οικονομικοι και εχουν μεγαλυτερη αντοχη στην χρηση. 2) Πρεπει να ορισθουν οι τροποι προμηθειας. Πιστευω οτι το συστημα leasing απαλλασει τον ιδιοκτητη(το κρατος) απο τις σκοτουρες και τις λοβιτουρες της συντηρησης.Επειτα σε τακτα διαστηματα, ασ πουμε 5ετια, υπαρχει ανανεωση του στολου. Εξ αλλου οι ιδιωτικες εταιρειες ποθ το πριτιμουν κατι ξερπυν.Αν προτιμηθη η αγορα, πρεπει να γινεται με διαγωνισμο για τον μεγαλυτερο δυνατο αριθμο αυτοκινητων ωστε να επιτευχθουν οι καλυτερεσ τιμες. 3)Σωστος ο περιορισμος κινησης τα Σαββατοκυριακα.Ισως πρεπει να μπει και ενας περιορισμος χρησης εκτος ωραριου ωστε να μειωθουν οι υπερωριες των οδηγων.Ειναι σπαταλη ο οδηγος του αυτοκινητου ενος Υπουργου η Υφυ- πουργου να παραμενει υπερωριακα το ποτε θα τον χρειαστουν.Ισως οι χρηστες των υπηρεσιακων αυτοκινητων να μοιραζονται τιυς οδηγους. 4)η τοποθετηση οργανου παρακολουθησης συσκευης παρακολουθησης της κινησης τιυ αυτοκινητου να ακουγεται υπερβολικη αλλα θα αποτρεψει την αλογιστη και παρανομη χρηση του αυτοκινητου. Αυτα για τωρα. Πειμενω να δω την δημοσια διαβουλευση και σε αλλα σοβαρωτερα θεματα. Μακης Ματσας, Αρχιτεκτων