Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.Σχόλιο του χρήστη Γρηγόρης Παπαγεωργιάδης | 20 Οκτωβρίου 2009, 14:24
Φαντάζομαι πως δεν υπάρχει κανένας αυτή τη στιγμή που να μην συμφωνεί με το συγκεκριμένο μέτρο. Όμως αν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος της προμήθειας και την περιοδικότητα που θα γίνεται (δεν βλέπω γιατί το δημόσιο να μην αλλάζει πλήρως τον στόλο του ανά τρία ή πέντε χρόνια), καλό θα ήταν η όλη προσπάθεια πέρα από τα οικονομικά & περιβαλλοντικά οφέλη να συνδυαστεί με την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Πως μπορεί να γίνει αυτό; Ένα απλό παράδειγμα είναι η πρόταση που απευθύνει η εταιρία MDI (Motor Development International - www.mdi.lu) η οποία έχει μπει στην διαδικασία για να παράγει αυτοκίνητα που λειτουργούν με πεπιεσμένο αέρα (έχοντας 2 επιλογές: είτε αποκλειστικά με αέρα, είτε με έναν μικρό βενζινοκινητήρα κάνοντας - θεωρητικά - οικονομία μεγαλύτερη των υβριδικών αυτοκινήτων). Η συγκεκριμένη εταιρία ψάχνει επενδυτές για το πρότζεκτ και αναφέρει χαρακτηριστικά στην ιστοσελίδα της: MDI request investments in its "Dealer / Manufacturer / Partner" system (see Concept page) to set up manufacturing plants to produce compressed air technology devices. Only a minimum investment is necessary for our micro plants. The concept allows a considerable decrease in the emission of CO2. This investment could be very profitable in this era of strategic changes. Our industrial system is environment friendly, it also has a social aspect as industrial profit remains in the location in wich it was generated. Γιατί όχι το ελληνικό δημόσιο ή κάποια σύμπραξη ιδιώτη με αυτό, να μην είναι αυτός ο επενδυτής, ζητώντας παράλληλα να γίνει μέσω κάποιου ελληνικού πανεπιστημιακού ιδρύματος η εξέλιξη του πρότζεκτ, καθώς και το δικαίωμα να εκμεταλλευτεί εμπορικά το προϊόν στην περιοχή των βαλκανίων, όπου ένα αυτοκίνητο με χαμηλή κατανάλωση και μικρό κόστος αγοράς (σύμφωνα με τα κόστη που έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της η εταιρία) μπορεί να έχει γενικότερη εμπορική εκμετάλλευση, πέρα του να καλύπτει τις ανάγκες και μόνο του ελληνικού δημοσίου.