Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας Τσαούσης | 20 Οκτωβρίου 2009, 14:32
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
- Ο παραλογισμός του διαχωρισμού με βάση τον κυβισμό δυστυχώς συνεχίζεται: υπάρχει αυτοκίνητο 1.600 κ.εκ. με τιμή καταλόγου € 13.990 (Skoda Fabia 1.6 Ambiente) και άλλο με τιμή καταλόγου € 35.350 (BMW 316i Exclusive). Και, φυσικά, υπάρχουν δεκάδες μοντέλα ανάμεσα σε αυτό το φάσμα - που, όπως είναι εμφανές, ξεπερνά τα € 20.000! Λαμβάνεται άραγε υπόψη η τιμή αγοράς ή/και μακροχρόνιας μίσθωσης ή το ετήσιο κόστος χρήσης του καθενός; - Ο διαχωρισμός σε υβριδικά και "συμβατικά" είναι παραπλανητικός: γιατί θεωρείται "οικολογικό" ένα υβριδικό που εκπέμπει 109 gr CO2 ανά km (π.χ. Honda Civic 1.3 Hybrid) και όχι ένα βενζινοκίνητο με ακριβώς τις ίδιες εκπομπές CO2 (εν προκειμένω, ένα Toyota Aygo 1.0); - Γιατί συνεχίζεται αυτή η ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΗ απαγόρευση των ΝΤΙΖΕΛ; Μέχρι στιγμής, ουδείς μας έχει εξηγήσει ΕΠΑΡΚΩΣ τους λόγους για τους οποίους εμείς απαγορεύουμε ό,τι σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη θεωρείται δεδομένο. Εφόσον τα κρατικά αυτοκίνητα διανύουν, στην πλειονότητά τους πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο, δεν εξυπακούεται ότι η σαφώς χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι και 50%) των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων σε σχέση με τις βενζινοκίνητες συνεπάγεται και αντίστοιχα μικρότερη επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού από τη μία, και του περιβάλλοντος (λόγω χαμηλότερων εκπομπών CO2) από την άλλη;