Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 9 Κίνηση αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη ΑναστασΙα Πανοπούλου | 20 Οκτωβρίου 2009, 14:06
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να προστεθεί: Η αυστηρή υποχρέωση τήρησης των κανόνων του ΚΟΚ, και η εφαρμογή της σχετικής εγκυκλίου που είχε εκδοθεί επί υπουργείας Παυλόπουλου (ούτε ο ίδιος δεν την εφάρμοσε...). Παραδείγματα που έχω αντιμετωπίσει προσωπικά: Συνεχής αλλαγή λωρίδας χωρίς καμία προειδοποίηση, ή, ακόμη χειρότερα, να μπαίνουν οι συνοδευτικές μηχανές ΚΑΘΕΤΑ στη λεωφορειολωρίδα για να κοκκαλώσουν τα διερχόμενα δίκυκλα προκειμένου να περάσει παράνομα και επικίνδυνα ο επίσημος. Ή, να βγαίνουν με βαθύ κόκκινο από την Τσόχα στη Βασ. Σοφίας δύο μηχανές και από πίσω λιμουζίνα - σκεφτείτε μόνον να ερχόταν ολοταχώς μηχανή από τη Βασ. Σοφίας, και, έχοντας δει το πράσινο από μακρυά, να μην έκοβε ταχύτητα... Όλα αυτά θέτουν σε σοβαρό κίνδυνο την ασφάλεια των χρηστών του οδοστρώματος, και δευτερευόντως, προκαλούν το δημόσιο αίσθημα. Όπου απαιτείται, να υπάρχουν τροχονόμοι/ρυθμίσεις για να εξυπηρετούνται ανάγκες επισήμων, και όχι τσαμπουκάς και οχύρωση πίσω από την δεδομένη ατιμωρησία. Ζώνη και κράνος πάντα φυσικά. Αλλοιώς πώς θα δίνουν οι πολιτικοί μας το παράδειγμα σε εμάς τους υπόλοιπους;